حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تدوین این سند بر اساس توصیه های مقام معظم رهبری، پاسخ دندان شکنی به یاوه گویی های دولت آمریکا و استکبار جهانی است.
وی ادامه داد: طرح این الگوی مناسب می تواند عزت، اقتدار و توانایی کشور و ملت ما را در مواجه با توطئه های استکبار در ابعاد مختلف نشان دهد و باید برای انجام آن تمام دستگاه ها جدی اقدام کنند.
رئیس شورای فرهنگی عمومی مهریز با اشاره به اینکه ظرفیت های خوبی در کشور وجود دارد بر اهمیت بهره گیری از توان تمام نخبگان حوزوی و دانشگاهی برای اجرایی شدن سند همکاری تاکید کرد.
محی الدینی گفت: برای ساختن ایرانی مقتدر قطعا باید به نیروهای مومن و متخصص دلسوز کشور تکیه کرد، چون دشمنان در ارائه هر طرحی فقط به دنبال اهداف خود و رسیدن به منافع هستند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی تدوین الگوی پایه اسلامی - ایرانی پیشرفت، دستگاه‌ها، مراکز علمی، نخبگان و صاحب‌نظران را به بررسی عمیق ابعاد مختلف سند تدوین‌ شده و ارائه‌ نظرات مشورتی فراخواندند.
در این سند اهم مبانی و آرمان‌های پیشرفت و افق مطلوب کشور در پنج دهه آینده ترسیم و تدابیر مؤثر برای دستیابی به آن طراحی شده است.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.