به گزارش روز شنبه روابط عمومی فرمانداری اردکان ، محمدرضا تابش در نشست شورای ورزش شهرستان با اشاره به اهمیت اصول اخلاقی و ارزش‌های فرهنگی در جامعه عنوان کرد: این موضوع در ورزش باید به‌صورت پررنگ‌تری نمود یابد و خصوصاً ورزشکاران اردکانی، انعکاس‌دهنده فرهنگ والا و غنی این منطقه در میدان‌های داخلی و بین‌المللی باشند.
وی تأکید کرد باید از ورزش به‌عنوان یک فرصت اقتصادی و اجتماعی برای پویایی شهر و معرفی توانمندی‌ها و فرهنگ والای مردمانش در کشور بهره بیشتری گرفته شود.
تابش با تأکید مجدد بر برنامه محوری و مشارکت نخبگان در همه امور شهرستان خصوصاً عرصه ورزش افزود: همدلی و هم‌افزایی جوانان و پیشکسوتان ورزش و تعامل متصدیان رشته‌های مختلف ورزشی می‌تواند انگیزه‌ها را برای تعالی ورزش در بین مردم و مدیران افزایش دهد.
نماینده مردم اردکان در مجلس اظهار داشت: مسئولان و دستگاه‌های اجرایی باید اهتمام ویژه‌ای برای توسعه بیش‌ازپیش زیرساخت‌های ورزشی و گسترش ورزش قهرمانی و همگانی به‌عنوان یکی از عوامل تندرستی و سلامت جامعه مصروف دارند.
تابش همچنین از موفقیت‌های اخیر تیم‌های ورزشی شهرستان تشکر کرد و تلاش ورزشکاران و مربیان برای دست‌یابی به این پیروزی‌ها را ستود.
در این نشست که نماینده مردم اردکان، مدیرکل ورزش و جوانان استان، فرماندار، شهردار و جمعی از ورزشکاران، پیشکسوتان و روسای هیات‌های ورزشی شهرستان حضور داشتند، حاضرین به ارائه نظرات و بررسی برخی از مشکلات حوزه ورزش پرداختند و پیشنهاد‌ها خود را مطرح کردند.
مرکز شهرستان 98 هزارنفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.
7544/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.