به گزارش روز چهارشنبه اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، سیدحسین دشتی در کارگروه تخصصی تسهیل و رفع موانع تولید استان با موضوع بررسی مشکلات موسسات و شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری و نیروگاه های حرارتی تولید برق مقیاس کوچک استان گفت: در جهت تسهیل و تعامل مناسبتر و بیشتر برای بهره گیری شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری استان از معافیت های قانونی مالیاتی، کمیته ای تخصصی با حضور نماینده اداره کل امور مالیاتی استان در پارک علم و فناوری استان تشکیل می شود.
وی افزود: با تشکیل این کمیته در باره تشخیص و تسهیل امور مالیاتی شرکت های دانش بنیان و مستقر در پارک و استفاده از ظرفیت های قانونی برای حمایت از این شرکتها مساعدت و تسریع لازم انجام می شود.
مدیرکل دفتر امور اقتصادی و بین الملل استانداری یزد در بخش دیگر سخنان خود اظهار داشت: حل مشکلات نیروگاه های حرارتی تولید برق مقیاس کوچک استان نیز نیازمند پیگیری در سطح ملی و کشوری دارد و برخی مسائل نیز با تفاهم استانی قابل حل و فصل و یا کاهش می باشد.
دشتی خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت ایجاد شده در کشور برای تهاتر بدهی اشخاص حقیقی و حقوقی از دولت با معوقات بانکی این مجموعه ها، امید است سهم قابل توجهی از مشکلات واحدها حل و فصل شود.
وی تأکید کرد: تقویت همکاری و تعامل بخش خصوصی و دولتی در بهبود مشکلات اقتصادی و رونق واحدهای تولیدی اثربخش است و لازم است همواره مورد توجه قرار گیرد.
در این جلسه نمایندگان موسسات و شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری و نیروگاه های حرارتی تولید برق مقیاس کوچک استان به بیان دغدغه ها و مشکلات پیش روی خود پرداختند و هم اندیشی و ارائه راهکار از سوی مدیران متولی این حوزه برای حل مسائل پیش رو صورت گرفت.
1968/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.