به گزارش دوشنبه شب دفتر امام جمعه یزد، در پیام آیت الله محمدرضا ناصری آمده است: دشمنان کوردل اسلام بار دیگر در 31 شهریور درست در روزی که رژیم بعث عراق مردم بی دفاع ایران را مورد تهاجم همه جانبه خود قرار داد، اقدام به کشتار جمعی از مردم مظلوم خطه دلاورخیز اهواز کردند.
وی به تلاش دشمن برای معرفی ایران به عنوان حامی تروریسم اشاره کرد و ادامه داد: این حادثه دل همه مردم ایران و تمامی عدالت‌خواهان جهان را به درد آورد و در مقابل، قساوت قلب و خوی وحشیانه تروریست‌ها و حامیان آنها را بار دیگر به جهانیان ثابت کرد و نشان داد که ایران همیشه قربانی اصلی تروریسم است.
امام جمعه یزد، امنیت کشور و ملت ایران را مهمترین خط قرمز نظام جمهوری اسلامی دانست و به آمریکایی‌ها و ایادی آنها در منطقه که صهیونیست‌ها و آل‌سعود هستند هشدار داد، هر گونه اقدام آنها در مقابل امنیت ملت ایران با پاسخی بسیار کوبنده‌ روبرو خواهد شد.
ناصری تصریح کرد: قطعا هر شخص یا گروهی که به خود جسارت تعدی به این امنیت را دهد با سخت‌ترین، محکمترین و قاطع‌ترین پاسخ از سوی ایران روبرو می‌شود.
وی اظهار داشت: قطعا پاسخ انتقام‌گونه ایران به حرکت وحشیانه و ذلت‌بار نیروی‌های تروریستی و هر تجاوزی که از ناحیه آنها و حامیانشان صورت گیرد بسیار سنگین‌تر و نابود کننده‌تر از اقدام صبح امروز بوده و نهادهای غیور و افتخارآفرین ایران پاسخی بسیار سنگین به عوامل این حادثه می‌دهند.
به گزارش ایرنا، پنج عضو گروهک تروریستی و تجزیه طلب موسوم به الاحوازیه روز شنبه 31 شهریورماه امسال در جریان رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در اهواز، با پوشش لباس مبدل نظامی به جایگاه مسئولان و فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی حمله کردند.
در جریان این اقدام 25 تن شامل چند غیرنظامی شهید و 69 تن دیگر مجروح شدند.
تاکنون حدود 30 کشور و مقامات کشورهای جهان، حادثه تروریستی اهواز را محکوم و با مردم ایران ابراز همدردی کرده اند.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد امروز دوشنبه با 6 فروند موشک بالستیک و 7 فروند پهپاد رزمی، مواضع و مقرهای تروریست‌ها را در شرق فرات در خاک سوریه هدف قرار داد و تعداد زیادی از آنها را به هلاکت رساند.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.