به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اردکان، احمد کمالی روز شنبه در آیین تجلیل از کارکنان آتش نشانی این شهر افزود: حضور آتش‌نشانان مایه دلگرمی مردم است ، آنها همیشه بیدار و آماده خدمت به مردم هستند.
وی اضافه کرد: آن‌ها با نجات هم‌وطنان، آرامش و امنیت را به جامعه هدیه می‌دهند و این کار بسیار مهم و ارزشمند است چرا که افرادی که در آتش گرفتار می‌شوند، نجات جان خود را مدیون فداکاری آتش‌نشانان هستند.
شهردار اردکان، تقارن روز آتش‌نشانی، هفته دفاع مقدس و ایام ماه محرم را پرمعنا توصیف و تصریح کرد: ایثار، ازخودگذشتگی و خلوص نیت، وجه مشترک روز آتش‌نشانی، دفاع مقدس و درس عاشوراست و در این خصوص آتش‌نشانان با تأسی از ایثارگران همواره برای نجات جان و مال مردم تلاش و ازجان‌گذشتگی می‌کنند.
کمالی رفع کمبودهای آتش‌نشانی اردکان را در اولویت کار شهرداری دانست و مطرح کرد: آتش‌نشان‌ها یکی از حلقه‌های دفاعی شهرها و روستاها هستند و به همین لحاظ باید نگاه ویژه‌ای به این عرصه داشته باشیم.
وی دیگر اولویت سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردکان را سرمایه ‌گذاری در حوزه آموزش و فرهنگ ‌سازی نقش ایمنی و پیشگیری به شهروندان عنوان و خاطرنشان کرد: اگر حادثه مهمی در شهر اتفاق افتاد امکان آسیب دیدن نیروهای آتش‌نشانی هم هست به این منظور آتش‌نشانی با طرح‌های متعدد برای مقاطع سنی مختلف، جهت آموزش و فرهنگ‌سازی ایمنی اقدام می ‌کند.
در پایان این مراسم با اهدا لوح تقدیر از خدمات کارکنان سازمان آتش‌نشانی و ایمنی تقدیر شد.
اکنون 22 آتش نشان در شهرستان اردکان مشغول به خدمت هستند.
مرکز شهرستان 98 هزارنفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.
7544/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.