اکرم فداکار روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون کارگروه شرکت های نوپای مستقر در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با پرداخت تسهیلات از محل وجوه اداره شده به 17 طرح از مجموع 25 طرح ارسالی از استان موافقت کرده و سایر طرح ها نیز به منظور بازنگری و اصلاح به متقاضیان بازگردانده شده است.
وی اظهار داشت: بر این اساس، طرح های پذیرفته شده، برای دریافت تسهیلات از محل وام وجوه اداره شده، به میزان مجموع مبلغ یک میلیارد و 550 میلیون تومان به صندوق کارآفرینی امید معرفی شده اند.
به گفته مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات یزد، اینگونه تسهیلات با هدف کمک به توسعه فضای کارآفرینی و اشتغالزایی بخش خصوصی، تا سقف یکصد میلیون تومان، با کارمزد 4 درصد، دوره بازپرداخت 48 ماهه و سقف دوره تنفس 6 ماهه به شرکت های نوپای واجد شرایط پرداخت می‌شود.
فداکار گفت: براساس آیین نامه اجرایی تسهیلات، شرکت های نوپایی که زمان تاریخ ثبت و تأسیس آنها کمتر از سه سال باشد و شرایط زیر (ماده 2 آیین نامه) را داشته باشند، مورد حمایت اینگونه تسهیلات قرار می‌گیرند.
وی شرکت‌های نوپای مستقر در پارک‌های فناوری یا مراکز رشد دارای مجوز ، مورد تأیید دانشگاه ،مستقر در شتاب‌دهنده‌های منتخب و معرفی شده توسط مؤسسات سرمایه‌گذار از جمله شرکت های دارای شرایط بیان کرد.
فداکار از همه شرکت های نوپا دعوت کرد تا در صورت تمایل با مراجعه به درگاه وام وجوه اداره شده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به نشانیhttp://ees.ict.gov.ir/web/loan با مطالعه شرایط و آیین نامه های مرتبط، برای دریافت تسهیلات این بخش ثبت نام نمایند.
وی ادامه داد:تسهیلات طرح های فناورانه، اپلیکیشن های تلفن همراه (موبایل) و سرمایه در گردش از دیگر تسهیلاتی است که به سایر فعالان و شرکت های بخش خصوصی فناوری اطلاعات و ارتباطات پرداخت می‌شود.
2088/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.