به گزارش ایرنا، محمد کاظمی نسب روز سه شنبه در نشست هماهنگی اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس (31 شهریور الی ششم مهر) با گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهارداشت : آنها با خیل عظیم مردم رشید ایران که مستظهر به ایمان قلبی، عشق و ارادت به اهل بیت(ع) هستند، روبرو شدند.
وی افزود: در دفاع مقدس ، آحاد مردم با حضور در بسیج نقش ارزنده ای در حفظ ارزش های انقلاب ایفا کردند و امروز نیز در حفظ ارزش های انقلاب رسالت خوبی را نیز ایفا می کنند.
فرماندار ابرکوه ، اقتدار و عظمت نظام اسلامی را مرهون تلاش ، فداکاری شهدا و ایثارگران در دفاع مقدس یاد کرد و گفت : امروز نقش ارزنده ایثارگران باید برای جوانان بیشتر بیان شود.
وی با بیان اینکه ارزش های دفاع مقدس باید برای نسل امروز تبین شود، افزود: رزمندگان ما در دفاع مقدس به ندای امام خمینی (ره) لبیک گفتند و عظمت و اقتدار نظام را به نمایش گذاشتند.
کاظمی نسب با بیان اینکه شهدای دفاع مقدس تدوام بخش حماسه شهدای کربلا هستند، گفت: ارزش های دفاع مقدس، همانند حماسه عاشورا باید زنده نگه داشته شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه نیز ، گفت : ایثار و فداکاری جوانان بود که باعث عظمت و اقتدار انقلاب اسلامی ایران در عرصه جهانی شد.
سرهنگ علی فاتحی افزود: تبین دفاع مقدس یکی از نیازهای همیشگی جامعه و نسل جوان برای تداوم راه پر فروغ شهیدان و حماسه سازان انقلاب است .
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه افزود: به مناسبت هفته دفاع مقدس40 برنامه فرهنگی ، بصیرتی در این شهرستان پیش بینی شده است.
فاتحی رژه نیروهای نظامی و انتظامی ، نواختن زنگ مقاومت در مدارس ، برگزاری یادواره شهدای روستاهای اسدآباد و خرم آباد را بخشی از برنامه های پیش بینی شده برشمرد.
31 شهریور سال 1359 سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران است که به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شد و تا ششم مهر ماه ادامه دارد.
مرکز شهرستان 53 هزار نفری ابرکوه در 140 کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.