به گزارش ایرنا 'عباس حیدری' دوشنبه شب در شورای آموزش و پرورش شهرستان یزد با بیان اینکه مهمترین رکن اساسی کشور، آموزش و پرورش است افزود: تربیت فرزندان که آینده سازان و سرمایه کشور هستند برعهده این نهاد است. .
وی اظهار داشت: آموزش و پرورش به عنوان نهادی که حرف اول را در تامین نیروی انسانی جامعه میزند در این زمینه نقش آفرین اصلی است بنابراین تربیت کننده نسل آینده است.
حیدری با بیان اینکه علم و دانش باید همراه با تهذیب، تربیت اخلاقی و تزکیه نفس باشد تا بتواند برای جامعه مفید واقع شود تصریح کرد: همه مدیران و معلمان، نقش موثر و کارسازی در تربیت فرزندان این کشور دارد بنابراین لازم است دغدغه های فرهنگیان رفع شود تا این قشر زحمتکش، بدون دغدغه به امر خطیر تعلیم و تربیت بپردازد.
وی ضمن قدردانی از اقدامات خیرین مدرسه ساز در استان گفت: باید از ظرفیت های خیرین در امر تعلیم و تربیت استفاده کرد تا این بخش پویا را رقم بزنیم.
حیدری توجه به دانش آموزان محروم را ضروری دانست و افزود: باید در کنار نهادهای حمایتی در رفع مشکلات دانش آموزان گام برداشت تا آنها بدون دغدغه بتوانند به تحصیل بپردازند.
سرپرست فرمانداری یزد اضافه کرد: امیدواریم سال تحصیلی جدید با توجه برنامه ریزی های انجام شده، بدون هیچ گونه مشکل و دغدغه ای سال تحصیلی آغاز شود.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان یزد هم در این نشست گفت: پرورژه مهر، برنامه ای است که خاص آموزش و پرورش نیست بلکه همه آحاد جامعه را درگیر می کند.
منصور ارجمندی افزود: ستاد پروژه مهر از 15 تیرماه سالجاری در همه ادارات و نواحی آموزش و پرورش تشکیل شده و برنامه ریزی لازم در این زمینه صورت گرفته است.
در سال تحصیلی گذشته 239 هزار دانش آموز در یکهزار و 500 مدرسه مشغول به تحصیل بودند.
2088/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.