به گزارش ایرنا، فریدون همتی یکشنبه شب در مراسم تجلیل از معلمان برتر استان افزود: امروز جامعه به انسان های دارای روحیه پژوهش گری و تحقیق نیاز دارد و از دوران مدرسه باید این روحیه تقویت شود.
وی بیان داشت: ثبت 120 اختراع ملی و 3 اختراع جهانی توسط دانش آموزان هرمزگانی مایه افتخار است که این امر نشان از تلاش معلمان این استان دارد.
استاندار هرمزگان اظهار کرد: جامعه ای که نسل جدید خود را خوب پرورش دهد، جامعه پیشرفته ای خواهد بود.
همتی یاد آور شد: آموزش و پرورش باید به سمتی برود که خروجی آن تربیت نیروی انسانی ماهر و دارای تخصص کاری باشد تا آثار آن در بهبود وضعیت اشتغال جامعه نمود عینی داشته باشد.
وی اضافه کرد: جریان آموزش و پرورش به مانند یک دریای بزرگ است که همیشه خروجی آن در حال افزایش است.
رییس شورای آموزش و پرورش هرمزگان یادآورشد: همه باید در کنار آموزش و پرورش باشند و برای تربیت نسل آینده ساز جامعه احساس مسوولیت کنند.
همتی در ادامه با گرامیداشت یاد شهید مرتضی مطهری بیان داشت: افکار و اندیشه های شهید مطهری همچنان زنده است و جامعه از آن بهره می برد.

**موفقیت آموزش و پرورش هرمزگان محصول کار جمعی است
مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان نیز در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره 171 شهید دانش آموز و 28 شهید فرهنگی اظهار کرد: سیر موفقیت ها و جهش شاخص ها در آموزش و پرورش هرمزگان محصول کار جمعی و حمایت همه جانبه استاندار است.
دانش هاشمی پور افزود: هم چنین خیران، مدیران اجرایی، نمایندگان مجلس و معلمان دلسوز نیز در رشد و اعتلای آموزش و پرورش هرمزگان سهیم هستند.
وی بیان داشت: معلمان علاوه بر آموزش علم، وظیفه پاسداری از حریم ارزش ها و فرهنگ را در طول 3 دهه خدمت در عرصه تعلیم و تریت برعهده دارند.
مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان اظهار کرد: شغل معلمی شایسته زیبا ترین نکوداشت ها و زیبا ترین تکریم هاست و پاسداشت معلم پاسداشت همه ارزش ها است.
هاشمی پور خاطر نشان کرد: امسال برنامه های نکوداشت هفته معلم از رویکردی متفاوت برخوردار بود که با راهبری استانداری هرمزگان محور آن تحول و تنوع در برنامه ها، توسعه مشارکت های جمعی، کاهش تمرکز سازمانی و واگذاری برنامه ها به سایر نهادها و مجموعه های اجرایی بود.
در این آیین از 66 معلم برتر 22 ناحیه آموزشی استان هرمزگان و 14 یشکسوت عرصه تعلیم و تربیت با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.
استان هرمزگان 340 هزار دانش آموز، 14 هزار معلم و 15 هزار و 500 کلاس درس دارد.
7195/ 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.