به گزارش ایرنا ، محمدرضا صباغیان بافقی عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران مهریز افزود: نقد عالمانه، هدیه بزرگ اسلامی است که باید همواره خبرنگاران با درایت و صادقانه از آن برای اصلاح امور استفاده کنند.
وی ادامه داد: در نظام اسلامی همه مدیران باید در قبال کارهایی که بر عهده دارند در مقابل سئوال های خبرنگاران و مردم پاسخگو باشند، اگر این امر مهم محقق شود جلو بسیاری از سوء استفاده ها و اختلاس ها گرفته می شود.
نماینده مردم شهرستان های مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انتقاد در اصل بر اساس آموزه های دینی همان امر به معروف و نهی از منکر است که فراموش شد.
صباغیان بافقی یادآور شد: انتقاد خبرنگاران نسبت به مسئولان خدمت بزرگی است که باید از آن در راستای حرکت در مسیر اهداف کشور و تعالی جامعه بهره گرفت.
همچنین رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهریز گفت: هم اکنون 20 خبرنگار فعال ، 2 نشریه و یک پایگاه خبری مجوز دار در این شهرستان فعالیت دارند.
سیدرضا آقایی افزود: اکثر خبرگزاری ها در مهریز نمایندگی دارند که زیر نظر کانون خبرنگاران به تهیه و انعکاس اخبار شهرستان در رسانه های گروهی اقدام می کنند.
در این نشست خبرنگاران بر رسیدگی به مسائل فرهنگی و عمران شهری، کمبود امکانات برای خبرنگاران، توجه به فعالیت های ورزشی در روستاها، گسترش مراکز آموزش عالی، رسیدگی به وضعیت مسکن جوانان، رفع معضل بیکاری، تقویت صنعت و ایجاد اشتغال تاکید کردند.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز دز 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.