به گزارش ایرنا 'محسن علیزاده' روز دوشنبه در دیدار با فرماندار بهاباد با بیان اینکه سرعت، دقت و کیفیت، سه موضوع اساسی در ارائه خدمات کمیته امداد به مددجویان است اظهار داشت: حرکت این نهاد در حوزه‎‎های مختلف به سمت تخصصی شدن پیش می رود.
وی افزود: کمیته امداد در حال تغییر از دولت محور به سمت جامعه محور است و بر اساس سند چشم انداز 20 ساله و برنامه پنجم کمیته امداد پیش‎‎بینی می‎‎شود بخش زیادی از منابع مالی و حتی فکری کمیته امداد از بخش دولتی به سوی مشارکت‎‎های مردمی تغییر کرده و از این طریق تامین شود.
وی به موضوع آسیب های اجتماعی دربین مددجویان اشاره کرد و یادآور شد: تمام تلاش کمیته امداد بر این است که خانواده‌های نیازمند را از لحاظ اقتصادی حمایت کند تا از بروز آسیب های اجتماعی جلوگیری شود.
مدیرکل امداد استان یزد برنامه های سفر خود به بهاباد را دیدار با امام جمعه و فرماندار و بازدید از 30 منزل مددجویان تحت پوشش و بررسی مسائل و مشکلات آنان از نزدیک اعلام کرد .
علیزاده خاطرنشان کرد: خانواده‌های تحت پوشش این نهاد در قالب طرح مددجویی شامل زنان سرپرست خانوار، خانواده‌های ایتام، سالمندان و از کار افتادگان هستند.
مدیر کل کمیته امداد استان یزد بر توجه ویژه به مسکن و جهیزیه مددجویان تاکید کرد و گفت: در زمینه مسکن مقرر شد افرادی که فاقد زمین هستند از طریق شورا زمین تهیه و کمیته امداد برای ساخت به آنان کمک کند.
محمد مهدی خانی زاده، فرماندار بهاباد هم در این دیدار با تشکر از مدیرکل کمیته امداد استان در خصوص ارائه خدمت به مددجویان بهابادی، اظهار داشت: این نهاد در بهاباد برای رفع فقر و توانمند سازی مددجویان شهرستان اقدامات موثری انجام داده که جای تشکر دارد .
فرماندار بهاباد با اشاره به اینکه در این شهرستان اکثر مددجویان در زمینه مسکن و جهیزیه مشکل اساسی دارند گفت: با تعامل و همکاری مسئولان شهرستان و امداد امیدواریم مشکل این قشر جامعه برطرف شود .
وی به پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به نیازمندان و مددجویان این شهرستان اشاره کرد و افزود: درخصوص اشتعال مددجویان خدمات خوبی در بهاباد انجام شده است .
مرکز شهرستان 20 هزار نفری بهاباد در 200 کیلومتری جنوب شرق یزد قرار دارد.
9877/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.