شاپور تشرینی روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این جشنواره با هدف حمایت از فیلمسازان فعال ایرانی در سراسر جهان برگزار می شود و 48 اثر به بخش مسابقه آن راه یافته است.
وی بیان کرد: فیلم داستانی، مستند و انیمیشن از بخش های این جشنواره است و از برگزیدگان آن در اواخر شهریورماه جاری تجلیل خواهد شد.
وی ادامه داد: خورته باغ نخستین تابش خورشید به باغ گفته می شود و مستند 24 دقیقه ای خورته باغ، زندگی یک چایکار را در شرق گیلان نشان می دهد و در روستای بزکویه بخش کلاچای تصویربرداری شده است.
تشرینی گفت: پیش از این 2 اثر به کارگردانی اسماعیلی به جشنواره فیلم کوتاه آمریکا راه یافته بود و او تجربه بازیگری، تهیه کنندگی و تصویربرداری نیز دارد و فیلم های کوتاه تاوان عشق، لطفا دو دقیقه صبر کنید، سکوت و آخرین چوب کبریت از اوست.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا ادامه داد: مجتبی علیزاده متولد 1372 و از سال 89 به صورت حرفه ای به هنر هفتم پرداخته و فیلم نیمه بلند سایه ها از او در حال تولید است.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع و 400 هنرمند در آن ساماندهی شده است.
7105 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.