به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار تالش روز دوشنبه در آئین بهره برداری از این طرح ها در بخش اسالم، 2طرح کشاورزی روستای لمر سفلی، 9 طرح دهیاری بالاده، هشت طرح شهرداری، 6 حلقه چاه عمیق روستاهای شیخ سرا، طاهربیک، یگانه، کله سرا، کریم سرا و حاجی بهرام محله، کارگاه تولید لباس روستای غریب محله، چهار طرح راهداری و حمل و نقل جاده ای در محور خلیف آباد به ساحل گلیک آلالان، 9 واحد مسکونی مددجویان، طرح هادی آسفالت علیسرا، 16طرح برق رسانی در چوزبه و کارگاه تولید و بسته بندی آب معدنی در کیلومتر 57 اسالم به خلخال را از طرح های افتتاح شده نام برد.
سید عیسی مهدوی گفت: شهیدان رجایی و باهنر الگوهای کاملی برای کارمندان و کارکنان صدیق نظام و دولت هستند و از همه فرصت ها برای خدمت به مردم تالش استفاده می کنیم.
علی درمانی بخشدار اسالم نیز در این آئین گفت: خوشبختانه روزهای دشوار در بخش کشاورزی این بخش با مدیریت منابع و مصارف آب و همکاری کشاورزان سپری شد و حضور و بازدید مکرر مسئولان شهرستان از بخش اسالم شایسته تقدیر است.
از دوم تا هشتم شهریور ماه هفته دولت است و بخش اسالم تالش بیش از 40 هزار نفر جمعیت دارد.
شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
7106 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.