به گزارش خبرنگار ایرنا کاظم دلخوش نماینده شهرستان صومعه سرا در مجلس عصر شنبه در این همایش گفت: حرکت دولت برای برجام حرکت خوبی بود و از تمام ظرفیت ها استفاده کرد.
وی با اشاره به برخی چالش های اقتصادی در کشور ادامه داد: باید با ارائه راهکار و پیشنهادهای کاربردی، دولت را برای برون رفت از مشکلات یاری کنیم.
وی بر ضرورت برخورد قاطع با متخلفان و سوءاستفاده کنندگان اقتصادی تاکید و اضافه کرد: خبرنگاران با نگاه تخصصی، به مجلس و دولت کمک کنند تا خدمت بزرگی به مردم ارائه شود.
امام جمعه شهرستان صومعه سرا نیز در سخنانی به نقش موثر رسانه ها اشاره کرد و گفت: رسانه ها باید خدمات نظام اسلامی و دولت را به اطلاع عموم برسانند.
حجت الاسلام محمدمهدی راشد نوری افزود: رسانه های بیگانه خدمات و دستاوردهای دولت و نظام را نشانه گرفته اند تا بین مسئولان و مردم جدایی بیاندازند.
مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان نیز در سخنانی از صدور کارت کشوری برای اعضای خانه مطبوعات خبر داد و اظهار داشت: اعضای خانه مطبوعات استان می توانند به سایت اینترنتی مراجعه و با ثبت نام، مدارک لازم را در آنجا بارگذاری کنند.
کریم خرسندی افزود: معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای خانه های مطبوعات برنامه های خوبی دارد و قرار است منابع مالی برای حمایت از اصحاب رسانه به خانه های مطبوعات تزریق شود.
شهرستان صومعه سرا در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
7292 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.