به گزارش خبرنگار ایرنا، جبار کوچکی نژاد شنبه شب در نشست خبری مجمع نمایندگان استان با اصحاب رسانه، با بیان این مطلب افزود: البته باید فضا به گونه ای تلطیف شود که اگر رسانه ها مطلبی را به حق ادا کردند، مدیر یک دستگاه ناراحت نشود.
وی ادامه داد: در نظام جمهوری اسلامی نامگذاری روزها و هفته ها را برای اقشار مختلف داریم که یکی از آنها به عنوان روز خبرنگار نام گرفته است.
کوچکی نژاد با تاکید براینکه فضای مجازی، مطبوعات و رسانه ها توانسته اند جایگاه خوبی در جامعه داشته باشند، اظهار کرد: همانطور که وجود معلم یک نیاز ضروری است، فضای مجای و رسانه ها از نیازهای اساسی جامعه هستند.
وی تصریح کرد: در برنامه ششم توسعه و در مواد 92 و 93 قانون به حوزه مطبوعات پرداخته شده که امنیت شغلی برای خبرنگاران را یک ضرورت دانسته است.
وی اضافه کرد: مواردی همچون بحث بیمه پایدار و بیمه بیکاری در این قوانین صراحت دارد و دولت از این موارد حمایت می کند.
کوچکی نژاد با بیان اینکه اصلاح قانون مطبوعات مورد نیاز است، گفت: دولت در تلاش است تا لوایح در رابطه با رسانه ها را تدوین و بسیاری از مشکلات را در قالب قانونگذاری حل کند.
وی با تاکید بر اهمیت سواد رسانه ای افزود: همواره نیاز به آموزش مستمر داریم و از سوی دیگر، به اقتصاد رسانه نیز باید توجه جدی شود.
گیلان با 16 شهرستان، 13 نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.
7296 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.