به گزارش خبر آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری البرز،"سید حمید طهائی" روز جمعه 3 شهریور، در سخنرانی پیش از خطبه های امروز نماز جمعه در مصلی کرج،ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر، افرادی که سالها قبل از انقلاب در مبارزه بودند در نهایت،منافقین جنایتکار، ناجوانمردانه این نیروهای خدوم را به شهادت رسانده و این دو تن را از ملت ایران گرفتند.
هفته دولت،فرصتی برای اطلاع رسانی خدمات مسئولان به مردم
وی با اشاره به آغاز هفته دولت افزود: خدمتگزاران دولت در این هفته موظف هستند،عملکرد خود به مردم را توضیح دهند و فرصتی مناسب است تا مسئولان بخشی از انجام وظایف خود را به سمع مردم برسانند.
رای اعتماد مجلس به وزرای دولت حرکتی ماندگار بود
استاندار البرز با تأکید بر اینکه مسئولان حول محور ولایت فقیه حرکت کرده و با وحدت و انسجام به اجرای امور بپردازند؛ آغاز بکار دولت دوازدهم را نیز بعنوان یکی از رویدادهای کشور عنوان و اظهار داشت: در هفته گذشته دولت دوازدهم آغاز به کار نمود و بنده همینجا به مجلس شورای اسلامی که کاری ماندگار انجام داد و ۷۰ درصد از وزا ربیش از 200 ای اعتماد از نمایندگان دریافت کردند، همچنین انتخابات امسال ما پشتوانه ای قوی در جهت اقتدار نظام جمهوری اسلامی و حمایت از تمام خدمت گزاران کشور اسلامی ایران بود.
مشارکت ملی،اقتدار بین المللی
طهائی ادامه داد: حضور مردم در انتخابات و حمایت از دولت یک سرمایه اجتماعی است که به دولت این جسارت را می دهد، با اقتدار در مذاکرات بین المللی حاضر شوند و از حقوق مردم دفاع کنند و با همین اقتدار می توان دولت را حمایت کرد تا بر مشکلات فائق آید.
مردم سالاری دینی در شهرها و روستاها از شاخص های قانون مدنی است
وی همچنین در ادامه با اشاره به انتخابات شورای اسلامی شهر و روستاها نیز گفت: یکی از شاخصه های قانون مدنی، مردم سالاری دینی در شهرها و روستا های کشور است و مسئولینی امروز بر این کرسی ها قرار دارند که در پی اجرایی نمودن خواسته های مردم هستند.

 


معاون وزیر بهداشت گفت،امروز مدرن ترین تجهیزات پزشکی وارد البرز شده است

استاندار البرز یکی از مطالبات محقق شده مردم را ارتقا سطح کمی و کیفی امکانات بهداشتی و درمانی و تخت های بیمارستانی عنوان کرد و گفت: از جمله این اقدامات توسعه تخت های بیمارستانی استان البرز بود که بنا بر اعلام معاون وزیر بهداشت، امروز مدرنترین امکانات وارد استان البرز شده است.

تخصیص 995 میلیارد بودجه برای استان البرز

طهائی در ادامه با اشاره به تلاش های انجام شده برای تخصیص بودجه استانی و تصویب ۹۹۵ میلیارد تومان بودجه برای استان البرز گفت: علاوه بر این ۴۴ طرح نیز در حال اجرا می باشد.

اجرای طرح گاز رسانی و آسفالت مسیر شهرستان طالقان و جاده تهران به کرج و قزوین نیز از جمله طرح هایی بود که طهائی بر آن اشاره داشت.

باغ سیب مهرشهر حفظ و احیا شد

نماینده عالی دولت در استان، در جمع شماری از نمازگزاران روز جمعه، با بیان اینکه باغ سیب مهرشهر به عنوان فضای سبز مهم برای استان البرز در معرض خطر نابودی بود اظهار کرد: این مکان قرار بود شهرکی با برج های مرتفع بشود که در سفر ریاست جمهوری به البرز، تصویب شد که این باغ بماند و احیاء شود و به همین دلیل برای کاشت و نگهداری از آن اقدام شد.

وی افزود: در بخش گردشگری نیز اقدامات خوبی در جهت حفظ میراث فرهنگی انجام شد

زندان های البرز ساماندهی می شود

استاندار البرز در ادامه با اشاره به بخشی از اقدامات دولت در کاهش آسیب های اجتماعی نیز به مسئله زندان ها در این استان پرداخت و گفت: وجود زندان ها که در استان مشکل آفرین بود، ساماندهی خواهد شد و تعداد زندانیان غیر استانی قرار است به خارج از شهر انتقال پیدا کنند.

40 هزار فرصت شغلی با بسترهای سرمایه گذاری در استان

استاندار البرز خاطر نشان کرد: شرایط برای سرمایه گذاری در حوزه های مختلف نیز در استان البرز محیا است که باید کار شود و در حوزه اشتغال ۴۰ هزار نفر فرصت شغلی داشتیم که با پروژه هایی که قرار است افتتاح شود، بخش بزرگی از مشکل بیکاری حل خواهد شد.

900 میلیارد تومان سرمایه گذاری پروژه های هفته دولت در البرز

وی در پایان میزان سرمایه گذاری طرح ها در بخش دولت و خصوصی را نزدیک به ۹۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: سرمایه گذاری در بخش خصوصی و دولتی برای این پروژه ها انجام شد و به دنبال حل مشکلات اشتغال استان هستیم.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 724602
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.