مدیرکل آموزش وپرورش گیلان گفت: خبرنگاران تعمیق بنیه فرهنگی را سرلوحه کار خود قرار دهند و در سازندگی فرهنگ آینده کشور اهتمام داشته باشند.

به گزارش ایلنا از رشت، نادرجهان آرا در نشست خبری که امروز به مناسبت روز خبرنگار در سالن اجتماعات آموزش و پرورش این اداره کل برگزار شد، ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: خداوند به قلم قسم یاد می‌کند و قلمی که امروز در دست ما است قداست بالایی دارد.

وی افزود: امیدواریم قلمی که می زنید و در گذشته هم زده اید برکاتش در زندگی شما جاری شود.   جهان آرا با اشاره به اینکه همه ما همواره مسیر حرکت‌مان باید در راستای سازندگی آینده کشور باشد، گفت: در راستای تقویت بنیه فرهنگی بخش‌های مختلف کشور با قلم مان ضمن تعمیق فرهنگ مان راستی و صداقت را در سرلوحه کارهای خود  قرار دهیم.   مدیرکل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش نیز در ادامه این نشست خبری طی سخنانی ضمن تبریک روز خبرنگاران گفت:  اگر خبرنگار با انگیزه و رغبت باشد جامعه نیز بانشاط و پویا خواهد بود.   سید محمد شعفیعی افزود: در این برهه از زمان که سرعت و پیشی گرفتن مهم است خبرنگاری موفق است که سرعت عمل را سرلوحه کار خود قرار دهد.   وی ادامه داد: اگر با انعکاس خبری که واقعیت نداشته باشد آبروی یک مومن ریخته شود باید در بازگرداندن آبروی آن تلاش کنیم.   شفیعی با بیان اینکه خبرنگار باید تخصصی به دنبال واقعیت‌ها و مشکلات مردم باشد، یادآور شد: با حضور خود در حوزه سوژه ها سعی کنید واقعیت را نوشته و با انعکاس آن واقعیت مطالبات مهم مردم را پیگیری کنید.   وی با اشاره به اینکه سرسبزی گیلان مثل یک کاور مشکلات را زیر خود مخفی می‌کند، خاطر نشان کرد: خبرنگاران باید فریب این سرسبزی را نخورند و باید به دنبال مشکلاتی که مخفی هستند باشند.   در پایان این نشست از خبرنگاران حاضر از سوی مدیر کل آموزش و پرورش گیلان تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.