به گزارش ایرنا، رضوان حکیم زاده روز یکشنبه در نشست با استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بهترین تصمیمی که دولت ها در سخت ترین شرایط حاکم بر جامعه می توانند اتخاذ کنند سرمایه گذاری در حوزه آموزش و پرورش است.
وی ادامه داد: در شرایط فعلی کشور باید به نقش و جایگاه فرهنگیان در مدیریت هیجانات شکل گرفته توجه ویژه داشته باشیم، زیرا به جز جامعه فرهنگی کسی نمی تواند عهده دار حاکم سازی منطق و خردگرایی در جامعه باشد.
حکیم زاده، کلید عبور از بحران را انسجام و همبستگی ملی عنوان کرد و گفت: بهترین مکان و زمانی که می توان زمینه انسجام ملی را فراهم کرد دوران پیش دبستانی و ابتدایی است.
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم شرایط کشور بهبود یابد باید وضعیت آموزش و پرورش را بهبود بخشیم.
حکیم زاده در ادامه با اشاره به اهمیت مقطع پیش دبستانی و ابتدایی افزود: اگرچه در این حوزه تنگناهای بسیاری وجود دارد، اما تلاش می کنیم با فراهم کردن آموزش پیش دبستانی در مناطق محروم و 2 زبانه عدالت آموزشی را در کشور محقق کنیم.
استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست با اشاره به نقش آموزش و پرورش در راستای بهبود شاخص های توسعه اظهار داشت: آموزش و پرورش تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله دارد و باید در این حوزه تلاش های بیشتری به کار گرفته شود.
اقبال عباسی با بیان اینکه کسانی که دانایی بیشتری دارند افراد موفقی خواهند بود، گفت: امروزه با آگاهی، دانش و دانایی و نه با شعار و مشت گره کرده می توان به مطالبات خود رسید.
وی خاطرنشان کرد: اعتبار گذاشتن، هماهنگی کردن و کمک کردن به آموزش و پرورش نوعی سرمایه گذاری است که در آینده به نتیجه خواهد رسید.
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.