حسن وحدتی پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امکانات نباید تنها متمرکز در مرکز باشد و از همین روی بیشتر کلاس های تابستانی این نهاد برای بهره گیری جوانان در روستاها تشکیل شده است.
وی اظهار کرد: در برنامه ریزی های انجام شده بیش از 60 هزار نوجوان و جوان گیلانی در کلاس‌های تابستانی مساجد استان شرکت می کنند و همزمان طرح بازدید و نظارت از کانون های مساجد استان نیز آغاز شده است.
وحدتی پور اوقات فراغت را فرصت مناسبی برای شناسایی استعدادهای کشف نشده نوجوانان دانست و گفت: همزمان با تابستان امسال 900 پایگاه تابستانی در مساجد استان دایر و در حال خدمات رسانی به فعالان مسجدی هستند.
وی با اشاره به حضور بالغ بر 60 هزار نوجوان و جوان گیلانی در کلاس‌های تابستانی مساجد استان افزود: چهار هزار مربی در برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت با کانون‌های مساجد استان همکاری می‌کنند.
وحدتی‌پور با اشاره به فعالیت‌های مختلف قرآنی، فرهنگی، هنری، مذهبی در کانون‌های مساجد گفت: برپایی همایش مشاوره خانواده و فرزندپروری، کلاس‌های مهارت‌افزایی و کارآفرینی، جشنواره‌های مختلف فرهنگی و هنری، از دیگر برنامه‌های کانون‌های مساجد در تابستان است.
900 کانون فرهنگی هنری مساجد در گیلان فعال هستند.
1881/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.