فرماندار ماسال از پیگیری در راستای تخصیص اعتبارات ملی و استانی برای تکمیل و بهره‌برداری از پروژه زیستگاه حفاظتی گوزن مرال خبر داد.

به گزارش ایلنا از ماسال، محمد جواد عامر در بازدید از پروژه حفاظتی گردشگری زیستگاه گوزن مرال ماسال  با اشاره به  اهمیت اجرای این طرح در حفاظت و تکثیر این‌گونه ارزشمند حیوانی، گفت: این طرح علاوه بر کارکردهای محیط زیستی به‌عنوان یک جاذبه خاص گردشگری نیز می‌تواند در سطح  شهرستان و حتی استان موثر واقع شود.

وی با بیان اینکه متاسفانه به‌دلیل کمبود اعتبار و عدم اختصاص کافی اعتبارات ، بهره برداری از این پروژه ارزشمند به تعویق افتاده، گفت: سال‌جاری تلاش خواهیم  کرد اعتبارات لازم برای تکمیل و افتتاح این پروژه را از طریق کمیته برنامه‌ریزی شهرستان و سایر اعتبارات ملی جذب کنیم.

فرماندار ماسال ادامه داد: پروژه احداث زیستگاه گوزن مرال در دو فاز احداث حائل‌های حفاظتی و احداث پاسگاه حفاظتی و جایگاه رصد گردشگران در حال اجرا است که فاز اول این پروژه تاکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تکمیل آن نیازمند تخصیص 800 میلیون تومان اعتبار است.

گفتنی است، در یک‌ماهه اخیر معاون سازمان محیط زیست کشور و مشاور عالی رئیس سازمان منابع طبیعی کشور در دو مرحله از این پروژه بازدید و بر لزوم حمایت اعتباری برای تکمیل این پروژه تاکید کرده بودند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.