گزارش خبرنگار ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری آستارا حاکی است یونس رنجکش عصر یکشنبه به مناسبت دهه کرامت در دیدار با خانواده شهید مقصود عبدی در آستارا افزود: جانبازان و ایثارگران در روزهای سخت نظام و انقلاب، در مقابل دشمنان داخلی و خارجی ایستادند تا ایران اسلامی به عنوان یک قدرت جهانی بدرخشد.
وی بیان کرد: تلاش برای جلب رضایت خانواده های شاهد و ایثارگر، وظیفه مهم مسئولان است و اگر ایثار و از خودگذشتگی شهدا و جانبازان نبود، امروز در این دنیای پرآشوب با چنین امنیت و آسایش زندگی نمی کردیم.
وی ادامه داد: مادران شهدا نماد صبر و استقامت هستند و کشور به وجود آنان افتخار می کند و این چهره های صبور و با صلابت، بدون هیچ چشم داشتی بهترین دارایی خود را در راه ملت، کشور و نظام هدیه کرده اند.
رنجکش یاداور شد: در دیدارهایی که با خانواده معظم شهدای آستارا داشته ام، تاکنون هیچ یک از آنها درخوست شخصی نداشته اند و این نشان دهنده بزرگواری آنهاست.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در شمال غرب گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و 166 شهید، 71 آزاده و 615جانباز را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده است.
7105 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.