به گزارش خبرنگار ایرنا وزنه برداران شرکت کننده در این دوره از رقابت های یک روزه، در قالب 10 تیم از شهرهای رشت ، صومعه سرا، لنگرود ، لاهیجان، آستانه اشرفیه و چابکسر حضور داشتند که در پایان، علی صالحی و امیررضا رضاپور از رودسر، رضا رخشایی و آریا پایدار از لنگرود، امیر پوراکبر از رشت ، امیررضا آرمک از لاهیجان و امیرمحمد محمدی از صومعه سرا عناوین قهرمانی را کسب کردند.
اصغر ابراهیمی رئیس هیات وزنه برداری گیلان در پایان این رقابت ها گفت: نفرات برتر این مسابقات با نظر کمیته فنی به عنوان تیم منتخب استان در رقابت های قهرمانی کشور حضور می یابند.

** نتایج رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ نونهالان گیلان
به گزارش خبرنگار ایرنا در ادامه رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ نونهالان گیلان و از هفته هفتم این رقابت ها ، تیم فوتبال نونهالان آتیه سازان بندرانزلی با نتیجه سه بر 2 برابر سرخپوشان رشت پیروز شد.
در دیگر بازی های برگزار شده این رقابت ها نیز تیم ملوانان لاهیجان با نتیجه یک بر صفر تیم ایرانمهر رشت را شکست داد و بازی تیم های اتحاد آبکنار و کشاورز با نتیجه مساوی پرگل سه بر سه پایان یافت.
همچنین تیم های خزر لنگرود و ملوان نوین بندرانزلی رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم بندرانزلی با نتیجه یک بر صفر حریفش را مغلوب کرد تا به صدرنشینی خود ادامه دهد اما در پرگل ترین بازی این هفته ، تیم های سپاهان گیلان و آینده سازان سیاهکل به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم سپاهان با نتیجه شش بر یک، یکی از صدرنشینان این مسابقات را شکست داد.
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ نونهالان استان گیلان که با حضور 16 تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت برگزار می شود، تیم های ملوان نوین بندرانزلی و آینده سازان سیاهکل در صدر جدول قرار دارند.
7285 /2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.