به گزارش خبرنگار ایرنا در این مسابقه که عصر جمعه و از هفته دوم این رقابت ها برگزار شد، تیم فوتبال امید سپیدرود رشت توانست با نتیجه سه بر یک حریف خود را شکست دهد.
بر خلاف تیم فوتبال بزرگسالان سپیدرود که حال و روز خوشی ندارد و هم اینک دارای 2 مالک، 2 سرمربی و 2 تیم نصف و نیمه است، تیم امید سپیدرود با قدرت رقابت های امیدهای گیلان را آغاز کرد و در یک بازی برتر موفق به شکست تیم شاهد تالش شد.
در دیگر بازی برگزار شده این رقابت ها نیز تیم های فوتبال شهرداری چوبر تالش و شهرداری بندرانزلی رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت، تیم شهرداری بندرانزلی با نتیجه 2 بر صفر حریفش را مغلوب کرد.
اما در پرگل ترین دیدار هفته دوم رقابت های فوتبال لیگ امیدهای استان گیلان، تیم بنادر و دریانوردی انزلی در یک بازی یکطرفه با نتیجه پنج بر صفر برابر تیم مهرآوش بندرانزلی به برتری دست یافت.
در رقابت های فوتبال لیگ برتر امیدهای استان گیلان، تیم های سپیدرود رشت، شاهد تالش ، بنادر و دریانوردی انزلی، شهرداری بندرانزلی ، شهرداری چوبر تالش و مهرآوش انزلی حضور دارند که در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم رقابت می کنند.

** مسابقات فوتبال لیگ نونهالان گیلان پیگیری شد
رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ نونهالان گیلان با انجام هفته چهارم در شهرهای مختلف این استان پیگیری شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا در جریان این مسابقات و در بازی های برگزار شده ، تیم فوتبال نونهالان آینده سازان سیاهکل با نتیجه 2 بر صفر برابر شاهین رحیم آباد پیروز شد تا همچنان به صدرنشینی خود در این رقابت ها ادامه دهد.
تیم فوتبال نونهالان ملوان نوین بندرانزلی نیز با نتیجه 2 بر یک، بنیادکار پره سر را مغلوب کرد تا دیگر تیم صدرنشین این رقابت ها باشد و تیم فوتبال آتیه سازان بندرانزلی با نتیجه سه بر 2 ، تیم امیر کلاچای را شکست داد.
همچنین در دیگر بازی های برگزار شده از هفته چهارم این رقابت ها ، تیم فوتبال نونهالان خزر لنگرود با نتیجه سه بر صفر برابر فراز لاهیجان به برتری رسید و بازی تیم های فوتبال نونهالان نصر آستانه اشرفیه با ایرانمهر رشت با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.
در سایر بازی ها نیز تیم فوتبال نونهالان کشاورز لنگرود در دیداری پرگل و یک طرفه با نتیجه پنج بر صفر ملوانان لاهیجان را مغلوب کرد و تیم نونهالان سپاهان گیلان موفق شد با نتیجه 2 بر یک، آبکنار انزلی را شکست دهد.
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ نونهالان استان گیلان که با حضور 16 تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت برگزار می شود، تیم های آینده سازان سیاهکل و ملوان نوین بندرانزلی در صدر جدول قرار دارند.
7285 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.