به گزارش ایرنا نخستین دیدار ملوان عصر شنبه در هوای تمام ابری در مجموعه ورزشی امام رضا (ع) بندرگز در مقابل تیم پارس جنوبی بوشهر انجام شد.
در این دیدار ملوان در نیمه نخست با حمایت تماشاگران و توسط عیسی کمال غریبی به اولین گل خود در این بازی رسید.
در وقت دوم بازی تیم پارس جنوبی که عنوان قهرمانی فصل گذشته لیگ برتر را دارد بازی را هجومی آغاز کرد ، حملات متعدد تیم مهمان را دروازه بان جوان و ملی پوش بندرگز (علی درویش متولی ) مهار کرد تا دو تیم در وقت دوم نتوانند به گل برسند.
اما در دوازده دقیقه پایانی پارس جنوبی توسط محمد مرادی دروازه ملوان را گشود و در ادامه تشویق تماشاگران بندرگزی جان دوباره ای به ملوان داد و عیسی کمال غریبی توانست از روی یک ضربه ایستگاهی گل دوم تیمش را وارد دوازه پارس جنوبی کند.
همچنین لحظاتی بعد علی درویش متولی دروازه بان ملوان پشت یک ضربه آزاد ایستاد و با یک شوت سرکش گل سوم تیم بندرگز را به ثمر رساند و بازی با نتیجه سه بر یک به پایان رسید.
آسفالت نبودن مسیر ورودی به مجموعه ورزشی امام رضا (ع) بندرگز، مجهز نبودن نیروهای امدادی حاضر به برانکارد و کاهش جایگاه تماشاگران از جمله مشکلاتی بود که در حاشیه این دیدار نمود داشت و چاره اندیشی برای آن ضروری است.
در لیگ برتر فوتبال ساحلی 12 تیم شهرداری سمنان، شهرداری بندرعباس، خزر رودسر، شهریار ساری، شهدای چلیچه، پیام کویر اردکان، شهرداری چابهار، شهید جهان نژادیان آبادان، ملوان بندرگز، پارس جنوبی بوشهر، مقاومت اردکان یزد و ایفا تیم اردکان به صورت رفت و برگشت با هم رقابت می کنند.
ملوان در هفته دوم رقابت ها روز جمعه بیست و هشتم اردیبهشت مهمان شهرداری بندرعباس است.
ملوان بندرگز در دهمین دوره لیگ برتر با 28 امتیاز رتبه ششم کشور را کسب کرد، شهرستان بندرگز در غرب استان گلستان و در 42کیلومتری گرگان واقع است.
7333/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.