علی دایی عصر جمعه در نشست خبری پس از بازی با تیم مشکی پوشان خراسان در ورزشگاه ثامن الائمه(ع) مشهد افزود: امیدوارم تیم سایپا بتواند از فوتبال کشور در آسیا به خوبی دفاع کند.
وی همچنین در ادامه گفت: اگر قرار است تیمهای مشهدی در ورزشگاه امام رضا(ع) بازی نکنند پس هدف از ساخت این ورزشگاه چه بوده است. اگر هدف از ساخت اینگونه اماکن ورزشی خدمت به مردم است چرا تیمهای مشهدی در آن ورزشگاه بازی نمی کنند و از این هزینه بهره مند نمی شوند.
سرمربی تیم سایپا به فاصله زیاد ورزشگاه ثامن از شهر مشهد و مشکل ترافیک اشاره و بیان کرد: امیدوارم آستان قدس در این زمینه همکاری کند و به خواست مردم در این زمینه احترام گذاشته شود.
سرمربی مشکی پوشان خراسان رضوی هم در این نشست خبری به سقوط تیمش از لیگ برتر فوتبال اشاره و بیان کرد: در تهییج انگیزه بازیکنان موفق نبودیم هر چند از بازی امروز بچه ها پس از دقیقه 20 راضی بودم و‌ معتقدم 70 دقیقه باقیمانده را خوب عمل کردند.
داوود مهابادی از بکارگیری پنج بازیکن جوان در دیدار امروز مقابل سایپا خبر داد و افزود: این حضور در جهت سیاستهای باشگاه و برای کسب آمادگی بیشتر در عرصه های بعدی است.
بازی عصر امروز تیمهای مشکی پوشان و سایپا در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال با نتیجه سه بر صفر به سود سایپا پایان یافت.
3221/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.