گزارش روابط عمومی فرمانداری تالش به ایرنا حاکیست سید عیسی مهدوی با بیان این مطلب اظهار داشت: دکتر روحانی بارها اعلام کرده دولت پذیرای تمامی نظرات منتقدان، حامیان، موافقان و حتی مخالفان خود بوده و از انتقادات سازنده، استقبال و در برابر انتقادات مخرب صبوری پیشه کرده است.
وی ادامه داد: باید یادآوری کنم که یکی از بندهای مهم سخنرانی مراسم تحلیف ریاست جمهوری اشاره به آزادی بیان و آزادی منتقدان بود که دکتر روحانی اعلام کرد پناه میبرم بخدا از استبداد رای، عجله در تصمیم، تقدم نفع شخصی و گروهی بر مصالح عمومی، بستن دهان رقیبان و منتقدان.
فرماندار تالش تصریح کرد: امروز می توان به عمل نشستن این اصل دولت را به عینه مشاهده کرد که براحتی منتقدان و مخالفان دولت حاضر می توانند آزادانه و بدون مخالفت در شهرها حضور داشته باشند و مردم را پای صحبت خود بنشانند.
به گفته مهدوی، درحالیکه همین افراد زمانیکه در جایگاه قدرت بودند، اجازه چنین نشست هایی را براحتی صادر نمی کردند یا حتی موانعی بر سر راه حتی مدیران ارشد دولت قبل از خود ایجاد کردند.
وی هدف از بیان این مطالب را روشنگری مردم نسبت به سیاست های دولت، صداقت در گفتار و عمل و تاکید به همراهی مردم عنوان و اضافه کرد: در این برهه از زمان که دولت و نظام ما تحت فشارهای اقتصادی و اجتماعی بیرونی ، درونی و تحریم های بین المللی بی سابقه قرار گرفته؛ تنها راه مقابله با این مشکلات و گذر از تنگناهای اقتصادی و اجتماعی، علاوه بر در پیش گرفتن سیاست های موثر حکومتی، صبوری، همراهی و حمایت همیشگی مردم از دولت و سیاست های نظام است.
شهرستان تالش با چهار بخش مرکزی، حویق، کرگانرود و اسالم در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.