فرماندار ماسال گفت: باید طوری برنامه ریزی کنیم که تبعات و مشکلات ناشی از قطع برق، برای مردم به کمترین میزان کاهش یابد.

به گزارش ایلنا از ماسال، نشست بررسی راهکارهای کاهش مشکلات قطع برق و آب شهرستان ماسال با حضور فرماندار ماسال و روسای ادارات برق، آبفار، آبفای شهری و جهاد کشاورزی در فرمانداری ماسال برگزار شد.

فرماندار ماسال در این نشست با اشاره به قطع برق ناشی از افزایش  میزان مصرف برق در فصل گرما ، اظهار داشت: باید طوری برنامه‌ریزی کنیم که تبعات و مشکلات ناشی از قطع برق، برای مردم به کمترین میزان کاهش یابد.

محمد جواد عامر با تاکید بر لزوم صرفه جویی آحاد مردم در مصرف برق جهت کاهش مشکلات ضعف شبکه برق، خاطرنشان کرد: در راستای کاهش  دوره  زمانی قطع برق در سطح  شهرستان، مذاکراتی با مسئولان شرکت برق استان صورت پذیرفته است که امیدواریم با اجرای آن و کاهش فاصله زمانی قطع برق، از میزان مشکلات مردم کاسته شود.

وی با بیان اینکه تحمل قطع آب برای مردم به مراتب سخت‌تر است، افزود: در این راستا باید تلاش شود تا قطع برق ایستگاه های پمپاژ آب مدیریت شود تا حد امکان منجر به اختلال در شبکه آب رسانی نشود.

فرماندار ماسال همچنین وضعیت آب کشاورزی شهرستان ماسال را در مقایسه با سایر شهرستان های همجوار، مناسب ارزیابی کرد و گفت: در این زمینه در برخی از نقاط شهرستان، مشکلاتی وجود دارد که امیدواریم در آینده  نزدیک،  این مشکلات کشاورزان نیز رفع شود.

در ادامه این جلسه مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ماسال ضمن ارائه  گزارشی از وضعیت اراضی کشاورزی این شهرستان گفت: چاه کشاورزی پیرسرای شاندرمن  تا روز دوشنبه به بهره برداری خواهد رسید.

حسن همتی با بیان اینکه جهت رفع مشکلات کشاورزی روستای خرفه کوره، چاه ژالونکایی احداث خواهد شد، افزود: مشکل اراضی کشاورزی روستاهای نیلاش و پشد نیز با لوله گذاری و انتقال آب از رودخانه رفع خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.