به گزارش خبرنگار ایرنا کیوان محمدی روز شنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان املش بیان داشت: برای حل مشکلات فراوانی که داریم و با توجه به امکانات محدود، باید اولویت بندی انجام شود.
وی ادامه داد: یکی از اشکالات کار، این است که توقعات را بالا ببریم؛ لازم است برای واقعی کردن اعتبارات عمرانی و تکمیل پروژه ها، تلاش کنیم.
وی با اشاره به هویت تاریخی و باستانی املش، بر ضرورت توجه به زیرساخت ها برای تقویت صنعت گردشگری این شهرستان تاکید کرد و گفت: بازدید از پروژه های عمرانی از سوی مدیران اجرایی، بسیار اثرگذار است و باید به طور جدی، پیگیری شود.
فرماندار املش نیز در این جلسه از تخصیص 46 درصدی اعتبارات عمرانی شهرستان خبر داد و گفت: از مجموع 146 روستای این شهرستان، 20 روستا فاقد سکنه است و 87 روستا معادل 84 درصد روستائیان ، از نعمت گاز برخوردارند.
یونس محمودی با بیان اینکه 42 درصد راه های روستایی املش آسفالت شده ، افزود: از مجموع 344 کیلومتر راه روستایی شهرستان ، 171 کیلومتر آسفالت شده است.
وی یکی از چالش های املش را فقر آب کشاورزی عنوان و اضافه کرد: از منابع آبی پایداری برخوردار نیستیم و امیدواریم با احداث سد لاستیکی روستای لگموج که کار مطالعاتی آن به پایان رسیده، این مشکل برطرف شود.
محمودی در خاتمه سخنانش خواستار تخصیص اعتبار مربوط به رفع مشکل آب شرب شهرستان از محل منابع ملی شد.
شهرستان املش با 2 بخش مرکزی و رانکوه، در 70 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
7291/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.