گزارش روابط عمومی استانداری گیلان حاکیست؛ مصطفی سالاری عصر پنجشنبه در این مراسم با تسلیت سالروز جان باختن جمعی از هموطنان در زلزله سال 69 رودبار گفت : این حادثه دلخراش مصیبتی برای تمامی ملت ایران بود که همگان ابراز همدردی کردند .
استاندار گیلان با یادآوری شکل گیری وحدت ملی در بازسازی خرابی های زلزله سال 69 رودبار ، این وحدت ملی را نشان همدردی تمامی ملت بزرگ ایران با مردم حادثه دیده دانست و خاطر نشان کرد : در توسعه امروز کشور نیز نیازمند شکل گیری همان وحدت ملی هستیم .
وی با بیان اینکه با اتکا به نظرات و مشورت مردم در خدمت رسانی به آنان موفق خواهیم بود، تصریح کرد : هر اقدامی در منطقه باید در راستای منافع عمومی انجام پذیرد .
استاندار گیلان با طلب غفران الهی برای تمامی جان باختگان این حادثه دلخراش گفت : این مناسبت ها وظیفه اجتماعی برای ابراز همدردی و ادای احترام به جان باختگان است .
در 31 خردادماه 1369 زلزله ای به شدت 7.3 در مقیاس امواج درونی زمین ( ریشتر ) شهرستان رودبار استان گیلان را لرزاند. در این زلزله بیش از 35 هزار نفر کشته ، 500 هزار نفر بی خانمان و بیش از 200 هزار واحد مسکونی تخریب شد.
2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.