مهدی ولی پور عصر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: امدادگران و کارکنان جمعیت هلال احمر استان گیلان با پوشش امدادی و حضور در مراسم سوگواری بنیانگذار کبیر انقلاب برای ارایه بهترین خدمات به مردم آماه هستند.
وی اظهار داشت: جمعیت هلال احمر استان گیلان در 50 پایگاه ثابت جاده ای، شعب هلال احمر و 18 طرح ساحلی در 9 شهرستان آماده ارایه خدمات به مسافران در تعطیلات پیش رو است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان خاطر نشان کرد: 16 پایگاه ثابت بین شهری و 16 شعبه هلال احمر در سراسر استان برای امدادرسانی احتمالی به هم استانی ها و مسافران آمادگی کامل دارند.
وی بیان داشت: هلال احمر در طرح های ساحلی در هر شعبه دو نقطه ساحلی به تفکیک هر طرح با استقرار یکدستگاه آمبولانس و سه نجاتگر و در یکی از نقاط خطر آفرین با استقرار یک دستگاه موتور سیکلت و خودروی امدادی و 2 نجاتگر آماده ارایه خدمات است.
ولی پور ادامه داد: یک دستگاه بالگرد جمعیت هلال احمر استان گیلان نیز در صورت نیاز آماده ارایه خدمات به هموطنان است.
وی اظهار کرد: در اجرای طرح همای رحمت و کمک به خانواده های نیازمند در ایام ماه مبارک رمضان تاکنون یک هزار سبد غذایی با مشارکت خیرین و داوطلبان بسته بندی و در شب های قدر در بین خانوارهای نیازمند توزیع می شود.
وی بیان داشت: این سبدهای غذایی با ارزش ریالی 80 هزار تومان شامل برنج، حبوبات، مرغ ، ماکارونی ، قند و شکر ، خرما است که در ساعات کم تردد شب های قدر بین خانوادهای کم برخوردار توزیع می شود.
6 هزار و 895 نفر به صورت داوطلبانه با جمعیت هلال احمر استان گیلان همکاری می کنند، 12 هزار و 360 نفر نیز از اعضای جوان هلال احمر گیلان در کانون های غنچه های هلال، دانش آموزی، دانشجویی و طلاب عضو هستند.
7286 /۶۰۳۰
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.