رضا سلم آبادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فضای معنوی ماه مبارک رمضان و لیالی قدر فرصت مناسبی برای رفع نیازهای اساسی محرومان است و براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، در این ماه طرح اطعام و افطاری نیازمندان به ‌صورت توزیع سبد غذایی و غذای گرم انجام می‌شود.
وی ادامه داد: اطعام نیازمندان از طریق تأمین سبد غذایی شامل برنج، قند، روغن، خرما، گوشت و حبوبات به ارزش هر سبد 150 هزار تومان برای 31 هزار و 152 خانوار تحت حمایت هدف‌گذاری شده است.
وی گفت: نیمه اول ماه مبارک رمضان 22 هزار و 763 پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شد.
مدیرکل کمیته امداد استان خراسان جنوبی از هزینه کرد 659 میلیون تومانی برای اطعام و افطاری مددجویان تحت حمایت خبر داد و افزود: همچنین با مشارکت مردمی توانستیم برای پنج هزار و 794 سبد غذایی نیازمندان 607 میلیون تومان هزینه کنیم.
وی با بیان اینکه سال گذشته در 10 روز ابتدای ماه مبارک رمضان 860 میلیون تومان مشارکت مردمی جذب شد گفت: پیش بینی می شود رقم جذب مشارکت های مردمی امسال در ماه مبارک رمضان به بیش از سه میلیارد تومان برسد.
سلم آبادی به اجرای طرح مفتاح الجنه با هدف بازدید از منازل مددجویان تحت حمایت با حضور مسئولان و خیران اشاره و اظهار داشت: هم اکنون 57 هزار و 137 مددجو تحت حمایت کمیته امداد هستند و بی‌شک حضور مسئولان در منازل مددجویان می‌تواند نقش تأثیرگذاری در رفع بخشی از مشکلات خانوارهای تحت حمایت داشته باشد.
بنا بر آمار اعلام شده از سوی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خراسان جنوبی اکنون 32 هزار خانوار مستمری و معیشت بگیر تحت حمایت این نهاد هستند و یکهزار و 200 خانوار تا پایان سال گذشته در نوبت حمایت بودند که 300 نفر زیر پوشش قرار گرفتند و بقیه نیز تا تیرماه به چتر حمایتی امداد اضافه می شوند.
ع.ب*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.