احمد رفیعی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال در شب های قدر، 71 پایگاه حامی یابی توسط کمیته امداد و مراکز نیکوکاری استان برپا می شود.
وی ادامه داد: از این تعداد 49 پایگاه توسط کمیته امداد و 22 پایگاه نیز از سوی مراکز نیکوکاری در جوار مساجد، مصلی ها و بقاع متبرکه ای که مراسم شب های قدر دارند برپا خواهد شد.
وی با بیان اینکه این پایگاه ها از حامیان طرح اکرام و محسنین ثبت نام به عمل می آورند اظهار داشت: در حال حاضر 3 هزار و 48 یتیم و 4 هزار و 270 فرزند محسنین تحت حمایت در استان داریم.
فرزند یتیم افرادی هستند که پدر یا مادرشان فوت کرده باشند و فرزند محسنین به کسانی گفته می شود که پدر یا مادر بیمار دارند یا فرزند طلاق هستند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان ‌جنوبی گفت: سال گذشته در شب های قدر با مشارکت مردم یک هزار و 809 حامی جذب شد که سرپرستی 2 هزار و 154 نفر یتیم یا محسنین و بیماران نیازمند را در قالب طرح شفا به عهده گرفتند.
بنا بر آمار اعلام شده از سوی اداره کل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی اکنون 32 هزار خانوار مستمری و معیشت بگیر تحت حمایت این نهاد هستند و یکهزار و 200 خانوار تا پایان سال گذشته در نوبت حمایت بودند که 300 نفر زیر پوشش قرار گرفتند و بقیه نیز تا تیرماه امسال به چتر حمایتی امداد اضافه می شوند.
ع.ب* 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.