مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران گفت :گسترش فرهنگ وقف در جامعه به ویژه وقف فرهنگی و آموزشی ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر،مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران در همایش مهر تحصیلی در سالن توحید بهشهر اظهار کرد: با توجه به اینکه خانواده های محروم و نیازمند توان ِ تامین هزینه تحصیلی فرزندانشان را ندارند گسترش وقف در حوزه فرهنگ و آموزش در جامعه یک ضرورت است تا این فرزندان از تحصیل بهره مند شوند.

رضا نوروزی با تاکید بر گسترش فرهنگ وقف در جامعه به ویژه وقف فرهنگی و آموزشی گفت: خدمت صادقانه به فقرا و نیازمندان، محبت به یکدیگر ، انفاق و احسان از پیام های محرم و عاشوراست.

وی ادامه داد: شهدای ما مانند شهید حججی در زندگی شان همواره به فکر خدمت به فقرا بودند، شهید حججی در اردوهای جهادی حضور داشت و برای خدمت به اقشار محروم جامعه تلاش می کرد.

مدیرکل کمیته امداد گفت:کمیته امداد یک نهاد اجتماعی است که آثار و برکات مهرورزی را به جامعه انتقال می دهد؛ گسترش فرهنگ انفاق، نوع دوستی،صدقات روزانه، اکرام ایتام و.. از ضرورت های جامعه است.

نوروزی بیان کرد: احترام به پدر ومادر، لبخند رضایت مردم به ویژه افراد محروم و مستضعف جامعه آثار و برکات فراوانی دارد، با دوست داشتن، مهرورزی، کمک به یکدیگر و دعاهای مثبت برای همدیگر جامعه را از برکات بهره مند کنیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.