رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان گیلان روز پنجشنبه در این خصوص در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: قهرمانان گیلانی زیر 18 و زیر 21سال اسنوکر به تهران اعزام شدند تا با حضور در مسابقات انتخابی، جواز حضور در رقابت های جهانی را کسب کنند.
سارنگ بزرگ چنانی افزود: بر این اساس ، امیرعلی معصومی قهرمان اسنوکر زیر 18 سال استان گیلان به مسابقات انتخابی تیم ملی دعوت شد.
وی ادامه داد: همچنین مهرشاد داداری، امید پرهیزکار و ماهان مهدوی دیگر ورزشکاران گیلانی که عناوین اول تا سوم مسابقات اسنوکر زیر 21 سال گیلان را کسب کردند، به مسابقات انتخابی تیم ملی اعزام شدند.
وی بیان کرد: اردوی انتخابی تیم ملی اسنوکر از عصر امروز(پنجشنبه) به مدت سه روز با حضور برترین ورزشکاران زیر 18 و زیر 21 سال استان های کشور در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برپا می شود.
رئیس هیات بولینگ و بیلیارد گیلان اضافه کرد: امیدواریم که ورزشکاران گیلانی در رقابت های انتخابی اسنوکر بدرخشند تا به عضویت تیم ملی درآیند و در رقابت های جهانی حضور یابند.
بزرگ چنانی خاطرنشان کرد: مسابقات جهانی اسنوکر از روز 12 تیر ماه سال جاری به مدت 9 روز با حضور زبده تدرین ۸ورزشکاران این رشته از سراسر جهان در کشور چین برگزار می شود.
**
رئیس هیات کشتی استان گیلان روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از سوی فدراسیون کشتی، زبده ترین کشتی گیران جوانان فرنگی کار به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
نقی هدایتی افزود: بر این اساس ، محمد چوبچیان کشتی گیر شایسته استان گیلان نیز در وزن 77 کیلوگرم، به این اردو دعوت و در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی جوانان حضور یافت.
وی ادامه داد: اردوی آمادگی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران در تهران ، تا روز بیستم خرداد ماه جاری زیر نظر کادر فنی این تیم ادامه خواهد یافت.
وی بیان کرد: امیدواریم که چوبچیان با درخشش در این اردو، به عضویت تیم ملی کشتی فرنگی جوانان درآید تا به همراه این تیم در رقابت های مختلف برون مرزی حضور یابد.
رئیس هیات کشتی گیلان خاطرنشان کرد: این هیات در چند سال اخیر سرمایه گذاری مناسبی در رده های سنی پایه انجام داده و خوشبختانه کشتی گیران گیلانی در رده های سنی مختلف به عضویت تیم های ملی درآمده و در مسابقات مختلف حضور یافته اند.
هدایتی اضافه کرد: این در حالی است که استان گیلان در اکثر رده های سنی و در هر دو بخش آزاد و فرنگی در اردوهای تیم ملی نماینده و یا نمایندگانی دارد و امیدواریم در رده سنی بزرگسالان تیم ملی نیز نماینده داشته باشیم.
7285 /۶۰۳۰
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.