فرزاد فتاحی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هشتمین اردوی تیم ملی کبدی بانوان با حضور 18 بازیکن از استان های تهران، خراسان رضوی ، قزوین، ایلام، گلستان، کرمانشاه و سیستان و بلوچستان در سالن ولایت مهدی شهر در حال برگزاری است.
وی خاطرنشان کرد: این اردو با هدف آمادگی هر چه بیشتر تیم ملی کبدی بانوان برای شرکت در بازی های آسیایی جاکارتا 2018 که مرداد 97 برگزار می شود تا دوازدهم برپا خواهد بود.
وی با اشاره به این که این اردو در قالب تمرینات تخصصی در زمین چمن و تمرینات آبی و بدنسازی تدارک دیده شده است، گفت: استان سمنان یکی از قطب های رشته کبدی است و هفته گذشته دومین خانه کبدی استان در روستای فولادمحله مهدی شهر افتتاح شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: فاطمه منصوری، محبوبه سنچولی، فاطمه احمدی، زهرا کریمی، زینب کرباسی، فاطمه کرمی خاتونبان، زهرا عباسی، صدیقه جعفری، فریده ظریف دوست، راهله نادری، سعیده جعفری، رویا داودیان، مرضیه عشقی، سمیرا عطاردیان، آزاده صیدی، سمانه افخم، زکیه ململی و فاطمه خدابنده لو، بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.
مدیر فنی تیم ملی کبدی بانوان گفت: این 18 بازیکن از بین 80 بانوی کبدی کار انتخاب شده اند و تیم با بازی های تدارکاتی به ترکیب نهایی خواهد رسید و اردوی بعدی تیم ملی کبدی بانوان در هند پیش بینی شده است.
زهرا رحیم نژاد افزود: این اردو با نظارت شایلا جین، سرمربی هندی تیم ملی کبدی بانوان در سطح مطلوب برای آمادگی تیم ایران با تمرینات سخت تدارک دیده شده و شرایط و امکانات برای کسب مدال طلای ایران در بازی های آسیایی جاکارتا 2018 فراهم است.
تیم کبدی بانوان ایران مقام نخست و مدال طلا را در بازی های قهرمانی آسیایی جوانان 2016 ومقام دوم و مدال نقره را در بازی های اینچه اون کره جنوبی 2014 و مقام سوم بازی های 2010 گوانجو چین را از آن خود کند.
بازی کبدی در قالب رقابت دو تیم 12 نفره شامل هفت بازیکن اصلی و پنج بازیکن ذخیره برگزار می شود.
استان سمنان در سال 96 میزبان 100 رویداد ورزشی در سطوح ملی و بین المللی بود.
6103/6026
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.