ناصر محمدصالحی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: امیررضا برزویی کاراته کا کرمانشاهی بود که مدال طلای رقابت های نونهالان قهرمانی کشور را از آن خود کرد.
وی ادامه داد: برزویی نماینده وزن 52- کیلوگرم کرمانشاه در این مسابقات بود که با شکست حریفی از قزوین در دیدار فینال موفق به کسب مقام قهرمانی شد.
محمدصالحی خاطرنشان کرد: در این وزن که 84 شرکت کننده حضور داشتند ورزشکارانی از استان های قم و مازندران نیز مشترکا سوم شدند.
رئیس هیات هیات کاراته کرمانشاه ادامه داد: در رده بندی تیمی هم کرمانشاه با همین یک طلای ورزشکار بسیجی خود مقام ششم را به خود اختصاص داد.
وی ادامه داد: تیم تهران با یک طلا، سه نقره و چهار برنز قهرمان شد، تیم های کرمان و گیلان هم هر کدام با یک طلا و یک نقره مشترکاً دوم شدند و مازندران با یک طلا و سه برنز در رده سوم ایستاد.
محمدصالحی در پایان اظهار کرد: رقابتهای کاراته نونهالان کشور با حضور 562 کاراته کا در سرسرای طالقانی شهرری برگزار شد.

**بانوان کبدی کار کرمانشاهی در اردوی تیم ملی بزرگسالان حضور یافتند
رئیس هیات کبدی استان کرمانشاه از حضور 2 بانوی کبدی کار کرمانشاهی در اردوی آمادگی تیم ملی بزرگسالان ایران خبر داد و گفت: راهله نادی و آزاده صیدی کبدی کاران کرمانشاهی هستند که با نظر کادر فنی به اردوی آمادگی تیم ملی بزرگسالان ایران دعوت شده اند.
مختار صیدی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: هفتمین اردوی تیم ملی کبدی بانوان ایران از روز گذشته (18 اردیبهشت) به میزبانی جزیره کیش آغاز شده است.
صیدی یادآوری کرد: این مرحله از اردو با حضور 21 بازیکن تا 28 اردیبهشت ادامه پیدا می کند.
رئیس هیات کبدی استان کرمانشاه ادامه داد: شایلا جین از کشور چین به عنوان سرمربی و صفورا یادی مقدم و زهره تربتی نژاد نیز به عنوان مربی هدایت ملی پوشان کبدی ایران را برعهده دارند.
وی در پایان گفت: تیم ملی کبدی بانوان ایران خود را برای حضور در مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا آماده می کند.
در استان کرمانشاه بیش از 17 هزار کاراته کا و بالغ بر 250 کبدی کار در هردو بخش آقایان و بانوان زیر نظر هیات فعالیت می کنند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.