به گزارش خبرنگار ایرنا؛ سید جلال سید محمدی روز چهارشنبه در جلسه ستاد استقبال از ماه مبارک رمضان در فرمانداری تالش گفت: رمضان بهترین فرصت پرورش قرآنی جامعه است و در این راستا جلسات و محافل قرآنی توسط هیئت امنا مساجد، هیات های مذهبی با حضور فعالان کانون های قرآنی در تالش برگزار خواهد شد و هیات امنای مساجد و ائمه جماعات، زمینه حضور مردم را در مساجد و تکایا فراهم کنند.
وی متذکر شد: با توجه به حضور اقوام و مذاهب شیعه و سنی در تالش، متولیان امور فرهنگی در ماه مبارک رمضان و به خصوص در مساجد، به بیان احکام دینی توجه و از طرح هرگونه مطالب تفرقه آمیز خودداری کنند.
وی در مورد چگونگی فعالیت طرح های ساحلی تالش در ماه مبارک رمضان گفت: طرح های ساحلی قروق و گیسوم پذیرای مسافران خواهد بود و شهرداران برای تبیین معارف این ماه مبارک، تبلیغات میدانی مناسب و زیبا را در شهرها انجام دهند.
سید محمدی ادامه داد: در مورد تهیه آرد نانوایان و نظارت بر فعالیت رستوران ها هماهنگی لازم صورت گرفته است و نانوایان به پخت نان مرغوب همت کنند .
وی افزود: در حوزه ورزش و جوانان نیز زمینه برگزاری مسابقات ورزشی نظیر فوتسال جام رمضان فراهم شده است.
شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی،اسالم، حویق و کرگانرود در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.
7106 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.