مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: شهرستان های جم و دشتستان نیز به ترتیب با کسب 56 (5 مدال طلا، 30 نقره و 21 برنز) و 39 مدال (5 مدال طلا، 10 نقره و 24 برنز) رنگارنگ به رتبه های دوم و سوم دست یافتند.
احمد بهروزیان فر روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شهرستان های گناوه، کنگان و دیر نیز به ترتیب به رتبه های سوم تا ششم رسیدند.
وی یادآور شد: دومین دوره المپیاد ورزشی بانوان این استان با حضور یکهزار و 200 ورزشکار در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد.
بهروزیان فر اضافه کرد: این ورزشکاران به مدت چهار روز (چهارم تا هشتم اردیبهشت ماه جاری) در 13 رشته ورزشی شامل قایقرانی، تکواندو، والیبال، فوتسال، بسکتبال، تیراندازی، کاراته، شنا، ژیمناستیک، تنیس روی میز، هندبال، دو و میدانی و بدمینتون با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی با اشاره به حضور بیش از 300 نفر کادر اجرایی در دومین المپیاد ورزشی بانوان استان بوشهر ادامه داد: ایجاد اتحاد، همدلی، شور و نشاط اجتماعی در بین بانوان از جمله هدف های برگزاری این المپیاد است.
بهروزیان فر گفت: المپیادهای ورزشی از لحاظ استعدادیابی نقشی بسیار مهم در بروز استعداد ورزشکاران دارند از این رو به برگزاری مستمر آن اهتمام ویژه داریم.
7212/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.