معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان از برنامه ریزی برای برگزاری یادواره 444 شهید فرماندهی انتظامی گیلان خبرداد .

به گزارش ایلنا از رشت، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان با اشاره به استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی در زنده نگهداشتن یاد و راه شهدای انتظامی استان گیلان و برنامه ریزی برای برگزاری یادواره 444 شهید فرماندهی انتظامی گیلان خبرداد و گفت: با توجه به اهمیت یادواره شهدای انتظامی استان و پیشرفت‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، استفاده از نرم افزارها و فضای مجازی در ترویج فرهنگ شهادت و آرمان شهدای گرانقدر گیلان در دستور کار قرار دارد.

سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه، خدمت به خانواده شهدا را توفیق و فضیلتی بسیار بزرگ قلمداد کرد و گفت:در این یادواره از فرزندان نمونه شهدا در عرصه‌های علمی،فرهنگی،هنری و ورزشی تجلیل خواهد شد. 

وی با بیان اینکه زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا یک تعارف نیست بلکه یک حقیقت و وظیفه عمومی است، گفت:همه باید افتخار کنیم که خادم خانواده شهدا و ایثارگران هستیم.

خیرخواه، فضاسازی شهری و تبلیغات محیطی را یکی دیگر از برنامه‌های‌کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی برشمرد و خاطرنشان کرد: در ایام برگزاری یادواره شهدا، فضای معابر شهرستان‌های استان به تمثال شهدا مزین و برابر هماهنگی‌های به عمل آمده، ویژه برنامه‌های تولیدی شهدا از صدا و سیمای مرکز گیلان پخش خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.