به گزارش خبرنگار ایرنا حسین خورشیدی رئیس جمعیت هلال احمر آستارا روز سه شنبه در این آئین در جمعیت هلال احمر این شهرستان گفت: در این المپیاد 50 نفر از نونهالان آستارا به صورت عملی با روش های پناهگیری، خروج اضطراری در زمان حوادث و کمک های اولیه آشنا شدند.
وی افزود: ترویج فرهنگ ایمنی، خود امدادی و بالا بردن تحرک از هدف های برگزاری این المپیاد بود و جمعیت هلال احمر آستارا با ارائه آموزش های لازم، به دنبال دستیابی به جامعه‌ای با خانواده‌های آماده در برابر مخاطرات است.
وی ادامه داد: نونهالان شرکت کننده در المپیاد، تجلیل شدند و دیدار کارکنان و امدادگران هلال احمر با امام جمعه و فرماندار آستارا از برنامه های هفته هلال احمر در این شهرستان است.
18 تا 24 اردیبهشت ماه، هفته هلال احمر نامگذاری شده است.

** قاچاقچی مواد مخدر در آستارا دستگیر شد
بر اساس گزارش دیگری از خبرنگار ایرنا در آستارا سرهنگ رسول عزیزی فرمانده نیروی انتظامی آستارا گفت: ماموران انتظامی با هماهنگی محاکم قضایی، یک قاچاقچی 56 ساله مواد مخدر را شناسایی و دستگیر کردند و در بازرسی از مخفیگاه او، 55 گرم ماده مخدر هروئین کشف و ضبط شد.
وی اظهار کرد: قاچاقچیان، خرده فروشان و معتادان سه ضلع چرخه اعتیاد هستند و اعتیاد با افزایش جرم و جنایت ارتباط مستقیم دارد و پلیس، برخورد با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر را در دستور کار دارد.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.
7105 / 7124 /2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.