به گزارش ایرنا، مهدی نظامیان روز شنبه به مناسبت هفته هلال احمر در جمع خبرنگاران افزود: اجرای طرح امداد هوایی در زمینی به مساحت 10 هکتار و با هزینه 120 میلیارد ریال در تعهد وزارت نفت است.
وی اضافه کرد: علت تعطیلی و بلاتکلیفی چهارساله این طرح عمل نکردن نفت به تعهدش است.
رئیس جمعیت هلال احمر دیر اظهارداشت: امداد هوایی یکی از نیازهای شهرستان دیر است و هلال احمر برای دیوارکشی این طرح یک میلیارد ریال هزینه کرده است.
وی در ارتباط با تعطیل شدن درمانگاه تخصصی هلال احمر شهرستان دیر گفت: به دلیل اینکه پزشک متخصص در اختیار این درمانگاه قرار نگرفت، تعطیل شد و درمانگاه تامین اجتماعی به این محل انتقال پیدا کرد.
نظامیان اضافه کرد: یکی از دغدغه اصلی هلال احمر شهرستان نبود انبار نگهداری و ذخیره اقلام امدادی است که با حمایت مدیر هلال احمر استان و پیگیری فرماندار دیر قطعه زمینی به مساحت سه هزار مترمربع به این کار اختصاص پیدا کرد و هلال احمر استان نیز یک میلیارد ریال برای زیرسازی و تسطیع آن در نظر گرفته است و امیدواریم برای عملیات اجرایی ساختمان آن افراد خیر مشارکت کنند و اعتبار شهرستانی در نظر گرفته شود.
وی اضافه کرد: سال گذشته با پیگیری و حمایت مسئولان استانی و شهرستان پایگاه امداد جاده ای جاشک افتتاح شد و از اعتبار شهرستان 700 میلیون ریال برای ساخت قایق دریایی هلال احمر اختصاص یافته است.
نظامیان گفت: در زمان حاضر 3 هزار نفر عضو جمعیت هلال احمر شهرستان دیر هستند.
7207/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.