مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی از توقف جست‌وجوی کوهنورد مفقودی در میشو تا مساعد شدن شرایط کوه خبر داد.
 
سعید کنعانی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، با بیان این‌که فعلا خبری از کوهنورد مفقود شده در دست نیست، اظهار کرد: به مدت سه روز است که عملیات جست‌وجو را دوباره متوقف کرده‌ایم تا شرایط کوه مساعدتر شده و برف‌ها آب شوند.
 
وی با اشار به تلاش نیروهای جست‌وجوگر هلال‌احمر برای جستوی کوهنورد مفقودی، افزود: ارتفاع برف در کوه میشو زیاد بوده و با توجه به شرایط، احتمال سقوط برای جست‌وجوگران وجود دارد از این‌رو عملیات جست‌وجو تا مساعد شدن شرایط متوقف شده است.
 
وی با تاکید بر این‌که حدود 50 روز از ماجرای مفقود شدن این کوهنورد می‌گذرد، خاطرنشان کرد: در صورت مساعد شدن شرایط عملیات جست‌وجو دوباره از سرگرفته می‌شود و دیروز که شدت باد در تبریز 90 کیلومتر بر ساعت بود، این میزان شدت باد در کوه میشو یک و نیم برابر بود.
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان پایان خاطرنشان کرد: نیروهای هلال احمر استان تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند و تا پیدا کردن "کوهنورد مفقودی" به عملیات جست‌وجو ادامه خواهند داد.
گفتنی است یک گروه کوهنوردی اواخر دی ماه حین عزیمت به کوه میشو ۱۱ نفر بودند که شش نفرشان از نیمه راه باز می‌گردد و پنج نفر باقی مانده مسیر را ادامه داده و در نهایت یکی از آنان از گروه جدا شده و مفقود می‌شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.