شهرام میرزایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نجاتگران جمعیت هلال احمر زنجان طی 24ساعت گذشته در قالب 17 تیم عملیاتی به تعداد 46 نفر و با 9 دستگاه آمبولانس، 9 خودروی نجات و کمکدار عازم ماموریت جاده ای شدند.
وی اظهار کرد: نجاتگران هلال احمر در این ماموریتها به 57 خودروی گرفتار در مسیرهای ارتباطی این استان به ویژه خودروهای گرفتار در کیلومتر 95 آزاد راه زنجان - قزوین لاین شمالی و کیلومتر 40 زنجان به طارم امداد رسانی کردند و در راه ماندگان را در پایگاه های امداد جاده ای اسکان دادند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: با توجه به کاهش محسوس دما طی هفته جاری تیم های امداد و نجات هلال احمر این استان نیز آماده خدمات رسانی به در راه ماندگان و حادثه دیدگان احتمالی هستند و از هیچ تلاش و کوششی مضایقه نمی کنند.
وی خاطرنشان کرد: بر این اساس توصیه می شود با توجه به کاهش محسوس دما و وقوع یخبندان رانندگان قبل از سفر از وضعیت جوی اطلاع داشته باشند و از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.
به گزارش ایرنا، امداد گران هلال احمر استان اواخر دی امسال نیز به 101مسافر گرفتار در برف و کولاک یاری رساندند که از این تعداد 21 نفر در راه مانده در پایگاه های امداد جاده ای ایجرود و خدابنده اسکان داده شدند.
هم اکنون 60 نفر از نیروی هلال احمر این استان در 15 پایگاه ثابت و سیار جمعیت هلال احمر آماده خدمات رسانی به سانحه دیدگان به ویژه در روزهای سرد سال است.
بر اساس آخرین آمار ارائه شده، طی 9 ماهه امسال نیروهای هلال احمر این استان در مجموع به 713 مورد حادثه در این استان امداد رسانی کردند که از این تعداد 20 مورد آن مربوط به برف و کولاک بوده است.
7320/6085
خبرنگار: اعظم شامی ** انتشار: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.