گزارش خبرنگار ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان حاکی است فیروز فاضلی، اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت های فرهنگی، ادبی و مذهبی مرتبط با سیره پاک ائمه معصومین بویژه حضرت امام رضا(ع) و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی و هنری در زمینه سیره، شخصیت و معارف حضرت امام رضا(ع) و کمک به انتشار گسترده تر آن را از ‌اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.
وی افزود: محورهای هشتمین جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌ها عبارت از سبک زندگی رضوی، فرهنگ رضوی، سیره سیاسی اجتماعی رضوی، جلوه‌های رضوی و اقتصاد مقاومتی است.
فاضلی با اشاره به بخش‌های این جشنواره تصریح کرد: در بخش اصلی جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری می‌توانند آثار خود را در هفت رشته «تیتر»، «سرمقاله و یادداشت» ، «خبر» ، «گزارش» ، «مصاحبه»، «عکس» و «مقاله» به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
وی ادامه داد: همچنین در رشته «آثار رادیویی و تلویزیونی»، فعالان این عرصه می‌توانند با ارسال آثار تولیدی خود در 2 رشته «خبر» و «گزارش خبری» در محورهای ذکر شده در جشنواره شرکت کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان این‌که «شعر رضوی»، دیگر رشته بخش اصلی جشنواره را تشکیل می‌دهد، گفت: شاعران نیز می‌توانند اشعار خود را با موضوع فرهنگ رضوی که در یکی از نشریات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری کشور منتشر شده ؛ به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
وی از علاقمندان خواست برای شرکت در جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر به تارنمای شمس توس به نشانی http://gilan.shamstoos.ir مراجعه کنند.
1881/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.