به گزارش خبرنگار ایرنا مدیرکل آموزش و پرورش گیلان روز چهارشنبه در این مراسم با اظهار تشکر از حضور معاون رئیس جمهوری در مراسم تکریم از مقام معلم در گیلان گفت: کلید توسعه کشور در دست معلمان است و معلمان ما گل های فضیلت را به جامعه تقدیم می کنند.
حاجتی با اشاره به اینکه معلمان مسئولیت سنگینی در جهت ارتقای جامعه دارند، افزود: آموزش و پروش گیلان در تلاش است سطح آموزش گیلان را از راهبردی به برنامه ریزی و در نهایت عملیاتی تبدیل کند و برای تحقق این امر، از همه ظرفیت ها استفاده می کنیم .
وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش گیلان برنامه نهضت فرهنگی و پیشگیری را برای ایجاد خود مراقبتی بین دانش آموزان و خانواده ها در دستور کار دارد، تصریح کرد: با ایجاد سامانه ای در آموزش و پرورش گیلان، مجموعه آسیب های اجتماعی که به عنوان تهدیدی برای دانش آموزان محسوب می شود، شناسایی و تشریح شده است.
حاجتی تاکید کرد: توانمند سازی معلمان و خانواده های دانش آموزان در راستای تقویت مهارت های انسانی و ادراکی برای استفاده از این دانش ها در زندگی آینده دانش آموزان از دیگر برنامه های در دستور کار آموزش و پرورش گیلان است.
مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت های برون سازمانی آموزش و پرورش گفت: گیلان جزو 10 استان برتر فعال در حوزه شورای آموزش و پرورش است و آموزش و پرورش گیلان تعامل خوبی با نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی دارد.
بیش از 375 هزار دانش آموز در مدارس گیلان تحصیل می کنند.
7471 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.