به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی جمعه با حضور در منزل این معلم مضروب ضمن تفقد و دلجویی از این فرد، مراتب تاثر و تاسف خود را از وقوع این رویداد ابراز داشت.
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان نیز در این دیدار با ابراز تاثر و تاسف از این رویداد غیرقابل قبول، اظهار کرد: در نخستین ساعات اطلاع از این رویداد تماس هایی با مقام عالی وزارت، معاون حقوقی وی، و سردار عباس زاده، فرماندهی انتظامی خوزستان داشتیم که شاهد واکنش سریع و به موقع نیروی انتظامی در دستگیری ضارب بودیم.
محمد تقی زاده با بیان اینکه حرمت معلم و فرهنگ خط قرمز ماست گفت: نباید اجازه داد افرادی نسبت به ساحت مقدس معلمی تعرض و بی احترامی کنند؛ تمام تلاش خود را برای پیگیری قضایی این رویداد تا مجازات عاملان انجام خواهیم داد.
وی در عین حال با اظهار اینکه وقوع این حادثه باعث تالم، تاسف و تاثر خاطر جامعه فرهنگیان خوزستان شد، افزود:باید همه افراد جامعه و مسئولان تلاش کنند تا حرمت فرهنگ، تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش حفظ شود تا بار دیگر شاهد چنین صحنه های دلخراشی در کشور نباشیم.
روز چهارشنبه هفته گذشته یک دبیر در مدرسه روستای دهکده از توابع شهرستان حمیدیه دانش آموزی را که با تاخیر وارد کلاس شده بود به دفتر مدرسه هدایت کرد اما ولی دانش آموز پس از تماس فرزند خود، با حضور در مدرسه معلم را مورد ضرب و شتم قرار داد.
وزیر آموزش و پرورش نیز پس از وقوع این حادثه، با تاکید بر پیگیری حقوقی موضوع، معاونت حقوقی و مجلس وزارتخانه آموزش و پرورش را مامور پیگیری آن کرد.
9887/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.