به گزارش ایرنا از رضوانشهر امام جمعه این شهرستان در آئینسپاس از معلم با حضور جمعی از مسئولان، فرهنگیان و دانش آموزان در مدرسه شهید بنت الهدی صدر این شهرستان گفت: معلمان افتخار علم آموزی در جامعه را بر عهده دارند.
حجت الاسلام والمسلمین لطف اله عبدالهی با بیان این که اسلام هرگز رکود علمی و مالی را بر نمی تابد تاکید کرد: با فراگیری علوم باید برای بهبود اقتصادی جامعه تلاش کنیم.
وی با اشاره به اینکه سپاس از معلم ارج نهادن به مقام علم و تقوی است، تصریح کرد: معلمان خالصانه و صادقانه و بدون هیچ چشمداشتی در راه عزت و اقتدار کشور گام بر می دارند و شایسته تجلیل و قدردانی هستند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی رضوانشهر، خاطر نشان کرد: مدارس ما باید همچون گذشته مهد تربیت شخصیت های فاخری چون مطهری ها باشد و همه باید از آموزش و پرورش با توجه به رسالت های مهمی که دارد، حمایت و پشتیبانی کنند.
امام جمعه رضوانشهر تاکید کرد: معلمان در جامعه ما نقش مهمی در تربیت دانش آموزان دارند و باید همواره با جدیت در انجام این رسالت خطیر نقش آفرین باشند.
شهرستان رضوانشهر با حدود 80 هزار نفر جمعیت، 120 روستا و 810 کیلومتر مربع وسعت جغرافیایی در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است که حدود 12 هزار نفر دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی دارد.
7293 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.