به گزارش خبرنگار ایرنا فرشاد نوروزپور سه شنبه شب در دیدار شماری از جوانان استان با استاندار گیلان در رشت، یاد و خاطره شهید بابک نوری هریس جوان ترین شهید مدافع حرم استان را گرامی داشت و افزود: برخی از مدیران با سابقه طولانی مدت، حاضر نیستند از مدیریت کنار بکشند و جای خود را به جوان ترها بدهند.
وی با اشاره به انجام کارهای بزرگ و کسب موفقیت ها توسط جوانان ادامه داد: در بخش های مختلف جوانان هستند که افتخار آفرین می شوند و مقام کسب می کنند و اگر مدیران به جوانان اعتماد کنند، ضرر نمی کنند.
نوروزپور با بیان اینکه آیا مدیریت سخت تر از عرصه جنگ است؟ گفت: چرا برخی مدیران حاضر نیستند عرصه را برای جوانان باز و هموار کنند؟
وی تصریح کرد: چون هیچ دولت دیگری را نمی بینیم تا این کار را انجام دهد، همه انتظاراتمان در این دولت خلاصه می شود.
وی با بیان اینکه برای حل مسائل جوانان راهی به غیر از اعتماد و دست به دست هم دادن نداریم، گفت: امروز با حمایت های مدیریت عالی استان، ثابت شده توجه به جوانان فقط شعار نیست و به صورت عملی به منصه ظهور رسیده است.
وی با یادآوری روزهای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم در اردیبهشت ماه سال گذشته خاطرنشان کرد: حفظ روحیه جوان گرایی، جوان باوری و جوانمردی در گرو حمایت از نسل ماست و حق نداریم پمپاژ نا امیدی کنیم و راه نیمه رفته را باید تمام کنیم.

** دولت برای بکارگیری جوانان در عرصه های مدیریتی عزم جدی دارد
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان گیلان نیز گفت: دولت تدبیر و امید برای استفاده از جوانان و بانوان در عرصه های مدیریتی، عزم جدی و راسخ دارد.
مریم بخشی افزود: گیلان، جوانان و بانوان شایسته و متعهدی دارد که می توان از ظرفیت آنها در عرصه های مختلف استفاده کرد.
وی با اشاره به برنامه های اداره کل ورزش و جوانان گیلان ادامه داد: تفاهم نامه ای با صندوق کارآفرینی امید در خصوص توانمندسازی تدوین شده که امیدواریم بتوانیم با این اقدام در خصوص اشتغالزایی گام های موثری برداریم.
بخشی راه اندازی مرکز تخصصی مشاوره را از دیگر اقدامات عنوان و تصریح کرد: اهتمام داریم با افزایش مشاوره قبل، حین و بعد از ازدواج ، پدیده طلاق را در جامعه کاهش دهیم.
وی همچنین از برگزاری اولین همایش تجلیل از کارآفرینان سراسر کشور در گیلان از 23 تا 25 اردیبهشت ماه جاری خبر داد.
7296 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.