ابوالقاسم پالیزگیر روز سه شنبه در نشست کارگروه تخصصی امور فرهنگی و اجتماعی شهرستان ساوجبلاغ، اظهار کرد: افزایش آسیب های اجتماعی و بروز آسیب های نوپدید در جامعه نشان دهنده نوعی کم کاری و خلا در دستگاه های فرهنگی است.
وی ادامه داد: راهکارهای موثر بر کنترل آسیب های اجتماعی و اتخاذ تدابیر مناسب در این زمینه، باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد و به صورت دقیق اجرایی شود.
فرماندارساوجبلاغ از کاهش 37 درصدی آمار طلاق در شهرستان خبر داد و گفت: عملیاتی کردن قانون برای تسهیل ازدواج جوانان وظیفه ما است و دستگاه ها متناسب با وظایف و اهداف خود برنامه ریزی کنند تا بر اساس آن در شورای برنامه ریزی تخصیص اعتبار و سپس عملیاتی شود.
وی افزود:درحال حاضر با تدبیر دولت تدبیر وامید برای جوانان جویای کار تسهیلات اشتغال بدون محدودیت امکان پذیر شده و جوانان می توانند از آن به بهترین روش استفاده وبهره برداری کنند.
فرماندار ساوجبلاغ خواستار برنامه ریزی دستگاه ها برای ایجاد شور ونشاط در جامعه شد وگفت:باید از طریق راهکارهای مختلف این شور ونشاط را دربین اقشار جامعه ایجاد کرد.
وی افزود:اگر ما فضایی برای تخلیه روانی وهیجانات جامعه ایجاد کنیم شاهد مسائلی نخواهیم بود که نظام و مملکت را زیر سئوال ببرد.
پالیزگیر با اشاره به فرارسیدن روز جوان خواستار برنامه ریزی برنامه های شاد ومتنوع در چارچوب ضوابط اسلامی ودینی برای طیف مختلف جامعه شد .
فرماندار ساوجبلاغ در پایان از صرف حضور برخی از دستگاهها در جلسات گلایه کرد وگفت:انتظار دارم تا نماینده ادارات بدون مطالعه و برنامه وپیشنهاد در اینگونه جلسات کاربردی حضور پیدا نکنند و با پیگیری و تلاش مضاعف سعی کنند با اطلاعات وآمار ودرکنار آن با ارائه پیشنهادهای مختلف براساس نیازهای موجود در جلسه حاضر شده و ایده وبرنامه بدهند.
وی افزود:درجلسات بعدی سعی می کنیم بصورت جدی مصوبات پیگیری شده و ارزیابی عملکرد در اجرای مصوبات اعلام گردد و عملکرد هریک از دستگاهها در پایان سال معیار ارزیابی آن دستگاه خواهد بود.
1535/7411
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.