سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا روز دوشنبه با اعلام این خبر به خبرنگار ایرنا گفت: نمایش خروجی ها نخستین اثر ابراهیم جنگجو نویسنده و کارگردان آستارایی است و اجرای آن از ساعت 20 شب گذشته آغاز شده و تا پایان ماه جاری ادامه خواهد داشت.
شاپور تشرینی افزود: این نمایش، مسائل و معضلات اجتماعی را با زبان طنز بیان می کند و ابراهیم جنگجو، رامین سفالی، ابراهیم مهاجری، محسن میرعیسی پور، محمد بامی نیا، یونس عدالت، آنیتا میرزا قلی پور، هومن ایرانمنش و مهسا قربانی بازیگران اصلی آن هستند.
وی اظهار کرد: 11 هنرجو نیز در آن بازی می کنند و مژده وصالی دستیار کارگردان و مدیر صحنه، مهدی عزیزی گریمور و نازی هوشنگی طراح لباس آن هستند .
وی خاطرنشان کرد: کشف استعدادهای نمایشی و اعتماد به آنها از ویژگی های این نمایش است.
400 هنرمند در هفت انجمن هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا فعالیت می کنند.

** فشار آب 400 خانوار روستایی آستارا تقویت شد
مدیر شرکت آب و فاضلاب روستایی آستارا گفت: مشکل افت فشار آب شرب 400 مشترک روستای سهراب محله این شهرستان با ترمیم شبکه توزیع برطرف شد.
قاسم کباری روز دوشنبه با اعلام این خبر به خبرنگار ایرنا افزود: با صرف افزون بر 12 میلیون ریال و با همکاری دهیاری و شورای اسلامی سهراب محله، 70 متر از شبکه توزیع آب شرب مرمت شد و طرح های تقویت فشار آب روستاها در طول سال اجرا می شود.
شهرستان بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان قرار دارد و هشت هزار و 478 مشترک آن تحت پوشش شبکه آبرسانی روستایی هستند.
7105 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.